بازگشایی ۲۰ نقطه کور شهری در سبزوار

رئیس اداره املاک شهرداری سبزوار گفت: در دو سال اخیر با توافق با مالکان ۲۰ نقطه کور از خیابان‌ها و معابر شهر، بازگشایی شده است.

به گزارش ایمنا، احسان وحدتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این مدت این املاک با حدود ۱۶ هزار مترمربع مساحت و اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در شهر سبزوار شناسایی و بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه این بازگشایی‌ها در مسیرهای مختلف به توسعه و عمران شهر کمک می‌کند و زمینه آبادانی آن را فراهم می‌آورد، بیان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک شهری هم رفع می‌شود.

رئیس اداره املاک شهرداری سبزوار بازگشایی خیابان و معابر چهارراه استثنایی، بهاران، ادامه ۳۵ متری بوتان گاز، امیرکبیر۵۹، گل افشانی، بلوار فرید خراسان، ادامه تملک بزرگراه ابریشم، اقبال و افضل‌آباد در محله کلاته سیفر، باغ علوی(پارک شهدای کوشک)، پارکینگ جایگاه نمازجمعه، کوچه خاتم ۳، امتداد رازی ۱۱، امتداد بلوار شهدای کوشک به سمت جاده اسفراین، قدس، کوشک یک، شهرک صنعتی فرودگاه، ۲۰ متری ثامن را از جمله بازگشایی‌ها در دو سال اخیر برشمرد.

وحدتی گفت: بازگشایی ادامه کمربند شمال غرب، امتداد بلوار شهدای کوشک، پارک شهدای کوشک، افضل‌آباد، ادامه خیابان گل افشانی به سمت بیهق و… از اولویت‌های اداره املاک شهرداری در سال جاری است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای سیاست‌های شهرداری سبزوار به منظور رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی و زیباسازی شهر در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 389909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.