برق بی کفایتی، فوتبال را خشک کرد

مرگ عماد هشت ساله، کودکی که برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمد و طی حادثه‌ای دچار برق گرفتگی شد همچنان در کانون توجه رسانه‌ها قرار دارد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی والیبال ایران پس از یک شروع قدرتمند در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و بردهای سه بر صفر همه را به درخشش دوباره سروقامتان ایران امیدوار کرد،اما شکست غیر منتظره مقابل استرالیا موجی از نگرانی را بین ورزش دوستان ایجاد کرد، اما به قول "ابرار ورزشی "، "عبور از دیوار چین" و پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین هواداران والیبال را دوباره امیدوار کرده است.
مسابقاتی همچون شهرآوردها و مصاف‌هایی که به نوعی برای فوتبال یک کشور مهم است در تمام دنیا در آخر هفته‌ها برگزار می‌شود و دلیل آن نیز حضور حداکثری هواداران است، اما اینکه چرا شهرآورد تهران که مهم ترین مسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود در یک روز وسط هفته برگزار شود یک سوال و چالش مهم است.

قبلا اعلام شده بود که این مسابقه ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه برگزار می‌شود، اما برنامه ریزان لیگ برتر دوباره همه را سورپرایز کردند و ساعت این بازی را به ۱۶:۳۰‌ تغییر دادند، در ساعتی که "همه سرکار" هستند و گویی باشگاه‌ پرسپولیس و استقلال نیز سرکار بودند که هواداران  ۹۰-۱۰ خواهد شد زیرا دیروز اعلام شد که هواداران مثل همیشه ۵۰-۵۰ هستند و "هدف" با این عنوان به بهترین نحو به بی برنامگی سازمان لیگ و فدراسیون اشاره کرد.

"هفته بخشش" عنوان " هدف" در خصوص بخشش محرومیت تراکتور است، اتفاقی که دیروز اعلام شد و طی آن یک جلسه محرومیت هواداران این تیم بخشیده شد، البته این روزنامه از احتمال بخشیده شدن کارت قرمز فرشید اسماعیلی خبرداد.

برق گرقتگی کودک هشت ساله در حاشیه بازی پرسپولیس و صنعت نفت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، موجی از انتقادات را به مسئولین مرتبط با آن به همراه داشت، اما گویا قرار نیست کسی مسئولیت این حادثه را به عهده بگیرد و "خبرورزشی" با عنوان" برق بی کفایتی، فوتبال را خشک کرد" از این حادثه نوشت.
روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 389908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.