برقراری بیش از ۴ هزار تماس با شهروندان برای پیگیری درخواست‌ها

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۶۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۸۳۸ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۶۱۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۴ درصد، ۲۳۱ تماس معاونت عمران معادل چهار و نیم درصد و ۸۵ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۰۷ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون رفع آلودگی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۸۹ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۳۱۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۷۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و حمل و نقل عمومی را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 389907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.