افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور توسط صنعت نمایشگاهی کشور

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: کیفیت و کمیت نمایشگاه های امسال از سال گذشته بهتر شده و این نشان می‌دهد صنعت نمایشگاهی کشور تاب آوری اقتصادی در کشور را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست خبری آیین افتتاح "نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی" و " نخستین نمایشگاه رونق تولید ملی" عصر امروز –سه‌شنبه ۲۶ شهریور- علی یارمحمدیان با بیان اینکه به عمل کار برآید به سخنرانی نیست، اظهار کرد: در سالی که به نام رونق تولید ملی نام‌گذاری شده شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در جهت تحقق این شعار تلاش و عظم جدی خود را ثابت کرده است.
وی افزود: در سال جاری۲۷ نمایشگاه صنعتی، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی توسط شرکت نمایشگاه های در استان اصفهان برگزار و کیفیت و کمیت نمایشگاه های امسال از سال گذشته بهتر شده است و این مهم نشان می‌دهد که صنعت نمایشگاهی کشور تاب آوری اقتصادی را افزایش داده است. در نمایشگاه های امسال بیشتر شرکت کنندگان رضایت نسبی از حضور در نمایشگاه داشته و فروش آنها افرایش یافته بود. 
مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های استان اصفهان بابیان اینکه تا پایان سال ۵۵ نمایشگاه دیگر نیز در استان برگزار می‌شود، گفت: امسال برای اولین بار نمایشگاه صنعت ساختمان در استان بغداد عراق با بیش از ۴۰ شرکت کننده ایرانی برگزار و در پایان قراردادهای میلیاردی با تجار و مصرف کنندگان عراقی منعقد شد. 
یارمحمدیان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم "نمایشگاه" حلقه اول اقتصاد است و حضور ارائه دهندگان محصول در نمایشگاه‌ها نشان از مفید و موثر بودن نمایشگاه دارد. 
وی درباره پروژه نمایشگاه اصفهان نیز اظهار کرد: حدود ۲۰۰ نفر در این پروژه در حال فعالیت هستند و ۹۳ قرارداد نیز در این زمینه منعقد شده است، ضمن اینکه این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.
مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای رونق تولید، اولین نمایشگاه تخصصی پوشش‌های ساختمانی در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 389898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.