مدعی قهرمانی می شویم/ چه بازی شود با سوشا!

پانصد و هشتاد و دومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و پنجمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نگران نباشید از هفته چهارم دوباره می بریم" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از سعید آقایی مدافع سپاهان بیان شده است. وی در خصوص تساوی برابر فولاد در اهواز صحبت کرد و اظهار داشت: در دیدار مقابل فولاد کمی بدشانس بودیم که توپ هایمان به گل تبدیل نشد اما هواداران مطمئن باشند که از هفته چهارم بار دیگر روند بردهای سپاهان شروع خواهد شد.

"چه بازی شود با سوشا!" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به دیدار هفته چهارم لیگ برتر و مصاف سپاهان با نفت مسجدسلیمان در اصفهان و آنطوری که از خبرها آمده است سوشا مکانی دروازه بان جنجالی و بعضا پر از سوتی سالهای گذشته پرسپولیس که در این فصل جذب تیم نفت شده به این دیدار خواهد رسید و درون دروازه قرار می گیرد.

" سپاهان ازخرم آباد استارت می زند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد که اشاره به قرعه کشی رقابت های جام حذفی و دیدار ابتدایی سپاهان با خیبر خرم آباد دارد.


"ذوب آهن در هفته های آتی شرایط لیگ را عوض می کند" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به نقل از علیرضا منصوریان بیان شده است. سرمربی ذوب آهن بازگشت غایبین این تیم را نوید حضوری قدرتمندانه تر در لیگ عنوان می کند.

" در انتظار نبرد دوباره سبزها با پارس جنوبی" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به قرعه کشی جام حذفی و دیدار ابتدایی ذوب آهن با پارس جنوبی دارد.
"شک نکنید مدعی قهرمانی می شویم" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.