مبارزه با اعتیاد نیازمند بودجه بیشتری است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه مبارزه با اعتیاد بسیار سنگین است باید مسئولان به این حوزه توجه بیشتری داشته باشند و اعتبارات بیشتری برای مبارزه با موادمخدر و درمان اعتیاد درنظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فولادگر ظهر امروز (سه شنبه) در آئین افتتاحیه نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان در کشور اظهار کرد: این طرح درمان اعتیاد برای اولین بار در اصفهان اجرایی شده که امیدواریم الگوی موفقی برای همه استان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد کار سختی است، افزود: بارها عده‌ای گفته‌اند چرا جمهوری اسلامی ایران باید هزینه اعتیاد بدهد؟ گویا این عده نمی‌دانند ما ما در همسایگی بزرگترین مرکز تولید موادمخدر دنیا هستیم  که این مبارزات همگی به خاطر اعتقادات‌مان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه مبارزه با اعتیاد بسیار سنگین است، تصریح کرد: باید مسئولان به این حوزه توجه بیشتری داشته باشند و اعتبارات بیشتری برای مبارزه با موادمخدر و درمان اعتیاد درنظر بگیرند چرا که اعتیاد خود عامل بسیاری آسیب‌های دیگر است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با تاکید بر اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ریشه اقتصادی دارند، اظهار کرد: تا وقتی مباحث اقتصادی در کشور ما حل نشود این آسیب‌ها هم وجود دارند، مهمترین مشکل امروز ما رکود و تورم است.

فولادگر حل ریشه‌ای آسیب‌های اجتماعی را مهم دانست و تصریح کرد: باید مباحث اقتصادی را حل کنیم تا مشکلات اجتماعی هم به مرور کاهش یابد اگرچه تحریم‌ها و عوامل بیرونی هم در مسائل اجتماعی دخیل هستند اما با حل مشکلات اقتصادی بسیاری از آسیب‌ها از بین می‌رود.

کد خبر 389865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.