گام مؤثر شهرداری قزوین در اجرای پروژه فیبر نوری

مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین در راستای تحقق اجرای پروژه فیبر نوری شبکه دولت همراهی و مساعدت زیادی با شرکت مخابرات قزوین داشته و با صدور مجوز حفاری رایگان جهت تسریع در اجرای این پروژه اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا هنرور، اظهار کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده در استانداری قزوین همه دستگاه‌های اجرایی اعم از استانی و شهرستانی موظف هستند به شبکه دولت (سیستم دولت الکترونیک) تجهیز و متصل شوند که این مهم توسط شرکت مخابرات منطقه قزوین و همراهی و همکاری شهرداری تحقق می‌پذیرد.

هنرور راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی را در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی دانست و افزود: اتصال دستگاه‌ها به شبکه دولت از شاخص‌های اصلی فعالیت نظام مدیریت اطلاعات در راستای تحقق دولت الکترونیک است، که در این راستا مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین با پیگیری مستمر جهت اجرایی شدن آن تلاش بسیاری کرده است.

مدیر هماهنگی امور اجرایی شهر قزوین تصریح کرد: شبکه دولت با ایجاد بستری قابل‌ اعتماد در برقراری ارتباط و تبادل الکترونیکی اطلاعات با به حداقل رساندن مکاتبات کاغذی، تامین اطلاعات از سازمان‌ها و مدیران را تسریع می‌کند.

کد خبر 389849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.