در دو و میدانی معجزه شده است

ملی پوش دو و میدانی گفت: سال اولی بود که تیم سپاهان به شکل حرفه‌ای تیم داری می‌کرد. تیم دو و میدانی سپاهان امسال با بقیه تیم‌ها متفاوت بود و از سطح بالاتری برخوردار بود. تیم سپاهان از لحاظ پزشکی و ماساژور از سطح بالایی برخوردار بود و این کار در این تیم بی سابقه بود.

مهدی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا کنون وضعیت مسابقات و سطح آن خوب بوده است، لیگی که برگزار شد آخرین لیگ بود و وضعیت تیم خوب است.

وی در رابطه با تیم داری باشگاه سپاهان در رشته دو و میدانی، ادامه داد: از برکت، عظیمیان و مشفقی تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را از ورزشکاران این رشته می‌کنند. تیم سپاهان توانسته به بهترین شکل ممکن حرفه‌ای تیم داری کند، از این حمایت‌ها راضی هستیم.

ملی پوش دو و میدانی، اضافه کرد: سال اولی بود که سپاهان به شکل حرفه‌ای در دو و میدانی تیم داری می‌کرد؛ تیم سپاهان در سال جاری با دیگر تیم‌ها متفاوت و از سطح بالاتری برخوردار بود.

رحیمی با بیان اینکه تیم ملی وضعیت مشخصی ندارد، گفت: بازیکنان خوبی ورودی به تیم ملی را کسب کرده‌اند. امسال کسانی که دعوت شده‌اند بین بهترین بازیکنان دو و میدانی هستند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: لیگ به پایان رسیده است، بعد از استراحت برای مسابقات آسیایی شروع به تمرین خواهیم کرد. این مسابقات اسفند ماه برگزار خواهد شد.

ملی پوش دو و میدانی در رابطه با آینده این رشته در اصفهان، ادامه داد: قبل از روی کار آمدن محمدرضا برکت آینده خوبی برای این رشته نمی‌دیدم، اما اکنون که وضعیت دو و میدانی بهبود یافته است آینده خوشی را برای ورزشکاران این رشته تصور می‌کنم، زیرا بسیاری مشکلات حل شده و همین انگیزه ورزشکاران دو و میدانی را افزایش داده است.

رحیمی اضافه کرد: زیر ساخت‌های دو و میدانی در حال بهبود است و در آینده استعدادهای خوبی به این رشته معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته گفته بودم دو و میدانی نیاز به یک معجزه دارد، تصریح کرد: اکنون این اتفاق افتاده است و این برنامه ریزی خوب باعث شده است که وضعیت بهبود پیدا کند. از تمام کسانی که وضعیت دو و میدانی را خوب کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم داری سپاهان به بهترین شکل صورت بگیرد.

کد خبر 389830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.