کوتاه شدن دست دلالان از بازار خودرو

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال محدودیت سنی و لزوم ارائه کد ملی موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار خودرو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی گروه خودروسازی سایپا با انتشار پستی در اینستاگرام صحبت های یک نماینده مجلس پیرامون اقدامات اخیر این گروه را منعکس کرد:

"سایپا دست دلالان را در خرید خودرو کوتاه کرد"

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات سایپا در زمینه فروش فوری، موجب کوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات این گروه شده است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا افزود: اعمال تسهیلات بر محصولات، باقی‌ماندن یک‌ساله سند خودرو در رهن سایپا در کنار وجود محدودیت‌ها برای کد ملی و سن خریداران و همچنین رعایت برخی الزامات دیگر در زمینه رعایت موقعیت جغرافیایی، دست دلالان و سودجویان را در بازار محصولات سایپا کوتاه کرد و التهاب بازار خودرو را از بین برد. 

وی گفت: اعمال تسهیلات چهار، پنج و ۱۰ میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بین برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات این خودروساز شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سایپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر این خودروساز محسوب می‌شود."

کد خبر 389825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.