رضا مسرور، مشاور اقتصادی تامین اجتماعی شد

رضا مسرور به عنوان، مشاور اقتصادی سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی مصطفی سالاری در اینستاگرام با انتشار پستی نوشت: 

"طی جلسه‌ای با حضور دکتر سالاری و برخی مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی، رضا مسرور به عنوان مشاور اقتصادی این سازمان معارفه شد.

 دکتر #مصطفی_سالاری در این جلسه که روز 25 شهریور ماه برگزار شد، اظهار داشت: از دکتر مسرور تشکرمی‌کنم که با وجود مسئولیت بالایی که در #منطقه_آزاد_انزلی داشتند، همکاری با ما در سازمان #تأمین_اجتماعی را قبول کردند.

وی افزود: انتظار می‌رود که سازمان تأمین اجتماعی در مدیریت فعالیت‌های اقتصادی و #سرمایه_گذاری نقش فعالتری داشته باشد و با کسب منابع درآمدی بیشتر از این حوزه، امکان ارتقاء خدمات و ایفای بهتر تعهدات سازمان فراهم شود.

سالاری ادامه داد: فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی در برخی حوزه‌ها از قبیل هلدینگ‌های #تاپیکو و #تیپیکو سودآوری بیشتری دارند و در برخی حوزه‌ها از جمله در حوزه گردشگری و هلدینگ #هگتا سودآوری مورد انتظار تحقق نیافته است که باید اصلاحات لازم برای بهره‌وری بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم از تجربیات ارزشمند و توانمندی آقای مسرور در حوزه اقتصادی سازمان نهایت بهره را ببریم و برای ایشان در کمک به فعالیت‌های سازمان آرزوی موفقیت داریم.

#رضا_مسرور ، مشاور اقتصادی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد دکتر سالاری، گفت: به عنوان مشاور نقش ایجاد ایده و تفکر را پیگیری و به دنبال تحقق اهداف و سیاست‌های سازمانی خواهم بود. وی بر لزوم بازنگری در برخی فعالیت‌های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: با استفاده از خرد جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان برای پیشبرد برنامه‌ها تلاش خواهیم کرد.

رضا مسرور همچنین روز یکشنبه 24 شهریور ماه به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (#شستا ) معرفی و شروع به کار کرده است.

وی پیش از این رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بوده است."

کد خبر 389817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.