۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
افزایش نامحسوس دما تا پایان هفته

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پدیده غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، گفت: افزایش نامحسوس دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه وضعیت پایداری جوی در استان طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به تداوم پدیده غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و مرکز اصفهان، افزود: افزایش نامحسوس دمای هوا تا پایان هفته دور از انتظار نیست؛ هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز  ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کریمیان با اشاره به افزایش دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: کاشان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین  مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 389805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.