"برزگر جلالی" سرپرست سیما و منظر و "مدبر" مدیر منطقه هشت شد

شهردار تبریز در احکامی جداگانه سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز را منصوب کرد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در احکامی جداگانه مسعود برزگر جلالی را به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز و علی مدبر را به عنوان شهردار منطقه ۸ تبریز منصوب کرد.

برزگر جلالی که معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز، مدیرعاملی سازمان عون بن علی و مدیرعاملی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد، با حکم ایرج شهین باهر سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز شد.

با انتصاب برزگرجلالی، ماموریت علی مدبر در این سازمان به عنوان مدیرعامل پایان یافت و روز بعد به عنوان شهردار جدید منطقه ۸ تبریز منصوب شد.

برخی از اهالی رسانه علت برکناری مدبر از سازمان سیما، منظر و فضای سبز را انتقادات گسترده از قطع درختان در تبریز دانستند اما قائم مقام شهردار تبریز در مراسم معارفه او به عنوان شهردار منطقه ۸ گفت: تغییر و تحولات سازمانی نشان ضعف یک مدیر یا نشان قوت مدیر دیگر نیست بلکه تغییرات لازمه هر سازمانی است تا با انرژی جدید و مضاعف در راستای بهبود عملکرد سازمانی قدم هایی برداشته شود.

موسایی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت مکانی منطقه و نیازمند بودن به یک مدیر با تجربه و خوش فکر، دکتر شهین باهر، شهردار تبریز تصمیم گرفت علی مدبر که سالیان سال تجربه مدیریت این منطقه را در سوابق خود داشته و علاوه بر شناخت عالی از منطقه، تعامل خوبی با بازاریان و ساکنین منطقه دارد را به عنوان سرپرست جدید منطقه تاریخی فرهنگی شهر انتصاب کند.

او  از مدبر به عنوان یکی از خلاق ترین و فعالترین شهرداران تاریخ شهرداری منطقه ۸ نام برده و اقدامات او در طول دوران شهرداری اسبق خود در منطقه را بسیار ارزنده و به یادماندنی توصیف کرد.

کد خبر 389791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.