۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
از دیوارها ساده نگذرید

دیوارها سازه اصلی هر بنایی به شمار می روند و یکی از مهم ترین عناصر موجود در طراحی فضای داخلی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تزیین دیوارها، تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی خانه دارد و به آن هویت می دهد و تغییرات مثبتی را در فضای خانه ایجاد می کند. نوع زیباسازی دیوارها، انعکاسی از سبک و سیاق، علاقه شخصی و حتی خاطرات افراد در فضای داخلی خانه است. اما روش های مختلفی برای تزیین و زیباسازی دیوارهای فضای داخلی خانه وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

ایده هایی برای تزیین دیوارها

شیوه های مختلفی برای تزیین دیوارها وجود دارد که انتخاب آن بستگی به سلیقه فرد و دکوراسیون داخلی خانه دارد. خیلی ها تصور می کنند فقط تابلوهای نقاشی یا خط نوشته ها برای روی دیوار مناسب هستند اما باید بدانید روش های خلاقانه و متفاوتی وجود دارد که استفاده از آنها به دیوارها، روح تازه ای می بخشد.

۱_ روسری های رنگی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید و یا پارچه هایی که طرح زیبایی دارند و با رنگ دیوارها هماهنگ هستند را روی یک صفحه طلقی یا فیبر، با دقت بچسبانید و آنها را روی دیوارنصب کنید. 

۲_ یک ایده جذاب برای تزیین دیوارها، استفاده از ظروف چینی قدیمی است، آنها را با گیره های مخصوص دیواری، و با یک ترکیب بندی چشم نواز به دیوار نشیمن و یا اتاق ناهار خوری بزنید. 

۳_ از عکس هایی که خودتان گرفته اید استفاده کنید. برای جذاب تر شدن، قاب عکس ها بزرگتر از عکس در نظر بگیرید و فضای خالی را با کاغذهای رنگی متناسب با رنگ دیوارها، مبلمان و حتی کوسن های روی مبل پُر کنید.

۴_ یکی از ایده های جالب، استفاده از تنه درخت است. اگر دکوراسیون خانه شما بیشتر چوبی است، می توانید تنه درخت های خشک شده را به شکل نوارهای باریک، ببرید و روی دیوار چسبانده یا میخ کنید. 

۵_ اگر به طبیعت و گل و گیاه علاقه دارید، برای تزیین دیوارهایتان می توانید از باغچه های افقی  یا عمودی استفاده کرده و داخل آنها را با گیاهان همیشه سبز، مثل گیاهان پیچکی استفاده کنید.

۶_ از دیگر ایده های زیبا سازی دیوارها می توان به نقاشی دیواری اشاره کرد. طرح های زیبا، خاص و مورد علاقه تان را بر روی دیوار طراحی کرده و آن را با رنگ های مناسب این کار و هماهنگ با رنگ زمینه دیوار، رنگ آمیزی کنید. 

کد خبر 389783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.