اتصال کاشان‌کارت به سامانه هوشمند شهروندی

معاون پژوهشی و هماهنگی شهرداری کاشان با بیان اینکه اتصال کاشان‌کارت به سامانه هوشمند شهروندی آخرین دستاورد در زمینه خدمات ارائه شده توسط این کارت است، گفت: شهروندان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات کاشان‌کارت به صورت یکپارچه و در قالب اپلیکیشن در همه حوزه‌های این بخش از خدمات جدید نیز بهره‌مند شوند.

سیدمرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با بیان اینکه سیستم پرداخت غیر نقدی یکی از راهکارهای تحقق شهر هوشمند است، اظهار کرد: کاشان‌کارت زمینه پرداخت‌های غیر نقدی خرد را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: همراه با تکمیل ساز و کار کاشان‌کارت و صدور بیش از ۱۱۵ هزار عدد از آن، قابلیت استفاده از سامانه یکپارچه هوشمند شهروندی برای همه کارت‌های عضو شبکه نفیس فراهم شده است.

معاون پژوهشی و هماهنگی شهرداری کاشان یادآور شد: سامانه هوشمند کاشان کارت برای نخستین‌بار در کشور و  با حمایت شهرداری در اواخر سال ۹۵ در حوزه رفاهی آغاز به کار کرد نمود و ابتدا در حوزه حمل نقل شهری و عمومی و پس از آن در همه تراکنش‌های حوزه پرداخت‌های خرد ارائه شد و در حال حاضر نیز قابلیت شارژ نقدی در طرح تفکیک مواد بازیافتی از منازل و امکان پرداخت‌های خرد در خانه‌های تاریخی را دارد.

حسینی عنوان کرد: راه‌اندازی سوییچ‌های بانکی خدمات رفاهی خرید شامل شبکه تخفیف و اعتبار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون حمایت مالی شهرداری راه‌اندازی شد که در این ساز و کار مشتریان می‌توانند خریدهای تخفیفی امتیازی، اعتباری و اقساطی خود را در سراسر کشور انجام دهند.

وی با بیان اینکه اتصال کاشان‌کارت به سامانه هوشمند شهروندی آخرین دستاورد در این زمینه است، تصریح کرد: در این سامانه شهروندان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات کاشان‌کارت به صورت یکپارچه و در قالب اپلیکیشن در همه حوزه‌های این بخش از خدمات جدید نیز بهره‌مند شوند.

معاون پژوهشی و هماهنگی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: شهروندان‌ می‌توانند با مراجعه به همه شعب بانک‌های عامل درخواست خود را مبنی بر  اتصال به کاشان‌کارت را ارائه داده و از این طریق ضمن مشاهده و گزارش‌گیری تراکنش‌های بانکی، شبکه رفاهی و تخفیفی نفیس و خرید، برای شارژهای اعمال شده روی کارت دو منظوره و ترکیبی شهروندی و از طریق وارد کردن کد ۱۲ رقمی پشت کارت اقدام کنند.

حسینی از افزایش خدمات و توسعه زیر ساخت‌های کاشان‌کارت در آینده خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی ویژه در بعضی حوزه‌ها نظیر سامانه ۱۳۷ به سرعت در حال عملیاتی شدن است، دریافت تسهیلات از فروشگاه‌ها و حوزه‌های خدماتی کاشان‌کارت تنها در محدوده شهر نبوده و در حال حاضر این خدمات به صورت کشوری قابل ارائه است.

کد خبر 389777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.