بازگشت ریز و درشت/ قربانی شدن پسر هشت ساله در آزادی

پیروزی پرسپولیس در شب گلزنی محمدحسین کنعانی زادگان موجی از شادی و امیدواری را برای هواداران سرخ‌ها داشت و امیدوارند این تیم از شهرآورد ۹۰ نیز سربلند بیرون بیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قربانی شدن پسر هشت ساله در آزادی" این عنوان اول "شوت" است که اشاره به مرگ کودکی دارد که دیشب در ورزشگاه دچار برق گرفتگی شد، البته که برخی رسانه‌ها او را کودکی شش ساله خواندند اما آنچه آشکار است اتفاق تلخ و دلخراشی است که ظاهرا به دلیل نقص گیت‌های ورودی اتفاق افتاده است.

"بازگشت ریز و درشت" عنوان "هدف" است که ادعا می‌کند پس از بررسی‌های پزشکی شیخ دیاباته و مهدی قائدی به دربی هفته آینده خواهند رسید و مشکلی برای همراهی استقلال نخواهند داشت.

"این خط برای پرسپولیس این نشان برای سید جلال" عنوان اول "هدف" است، روزنامه‌ای که گلزنی محمدحسین کنعانی زادگان را یک خط و نشان برای سیدجلال دانسته و در کنار آن پیروزی پرسپولیس را نیز یک کری خوانی برای استقلال.

"جادوی شماره ۶" و"تک شوت" عناوین "ایران ورزشی" و "خبرورزشی" در خصوص شلیک کنعانی زادگان است که این گل را یک جادو دانسته است و باید دید با امتداد وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان سید جلال را از ترکیب دور می‌کند یا حتی می‌تواند تهدیدی برای شجاع خلیل زاده باشد.

"اخطار فرشید را برای شهرآورد پاک کنید" تیتر "خبر ورزشی" در خصوص شکایت استقلال به کمیته داوران است که خواستار بخشیده شدن اخطار فرشید اسماعیلی شده است که معتقد است کارت قرمز به او به اشتباه داده شده است.
روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 389763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.