۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
لذت شنا در اتوبوس!

یکی از هنرمندان معروف فرانسوی به نام Benedetto Bufalino در یکی از اقدامات اخیر خود در روزهای پایانی تابستان، یکی از اتوبوس‌های قدیمی منطقه آرتوا فرانسه را به استخری عمومی تبدیل کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این هنرمند فرانسوی که در دنیا به خاطر تبدیل خودورهای قدیمی به اشیا جالب شهرت دارد، این‌بار با ایجاد استخر عمومی جدید با استفاده از یک اتوبوس از کارافتاده، شور و نشاط را به مردم آرتوا، منطقه‌ای در شمال فرانسه با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر، هدیه کرد. استخر اتوبوسی جدید که ظرفیت همزمان ۱۰ شناگر را دارد مردم را از گرمای تابستان حفظ می‌کند و در نتیجه ساکنان آرتوا را به تشکیل صف‌هایی طولانی برای شنا در این اتوبوس ترغیب می‌کند.

استخر اتوبوسی آرتوا بخشی از یک برنامه محلی است که هر سال میزبان رویدادهای مختلفی در سراسر فصل تابستان است و هدف آن جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا به سمت Nord-Pas de Calais Mining Basin، یکی از میراث‌های جهانی یونسکو منطقه آرتوا، است. از این استخر در ماه آگوست رونمایی شد که قرار است به سه شهرک محلی دیگر نیز منتقل شود تا در نهایت یک مکان ثابت برای آن در نظر گرفته شود.

Benedetto Bufalino برای ساخت استخر عمومی از اتوبوس کهنه، ابتدا فضای داخلی اتوبوس را از صندلی‌ها و دیگر وسایل خالی کرد و سپس نوارهای جانبی وصل شده به دیواره‌های داخلی اتوبوس را به طور کامل از بین برد. در مرحله آخر نیز به وسیله پوششی مقاوم در مقابل آب فضای داخلی اتوبوس را به شکل یک استخر آبی‌رنگ زیبا درآورد. استخر اتوبوسی طولی برابر با ۳۰ فوت و عرضی برابر با هشت فوت دارد. یک ایستگاه نجات غریق نیز در یک سمت استخر تعبیه شده است.    

کد خبر 389762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.