ارایه طرحی جدید برای میدان امام حسین(ع)

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: حوزه معاونت معماری و شهرسازی در حال تهیه طرحی جدید برای میدان امام حسین(ع) اصفهان است که این طرح خیابان‌های طالقانی، باغ گلدسته و چهارباغ را به هم متصل می‌کند.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پس از تهیه طرح نهایی میدان امام حسین (ع)، بر آورد هزینه عملیات اجرایی نیز  تهیه می‌شود، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد ارتباط بین خیابان طالقانی با باغ گلدسته و چهارباغ است.

وی ادامه داد: تا زمان تهیه طرح میدان امام حسین(ع)، اقداماتی برای ساماندهی وضعیت موجود این میدان انجام خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان در سال‌جاری گفت: بودجه ترافیکی سال ۹۸ این منطقه ۱۹۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که در حال حاضر ۳۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از این بودجه در اختیار معاونت ترافیکی قرار گرفته است.

وی از اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه یک در سال‌جاری خبر داد و گفت: بودجه عمرانی این منطقه امسال با ۱۶درصد افزایش، ۵۵ درصد سهم بودجه منطقه را شامل می‌شود.

شکرانی ادامه داد: بودجه ناخالص عمرانی منطقه یک سال گذشته ۴۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بود که امسال به عدد ۵۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان رسیده و ۱۶ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 389757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    0 0
    پلیس باید مدام در میدام امام حسین حضور داشته باشد.