۲۳ هزار مترمربع لکه‌گیری آسفالت در مدارس مشهد انجام می‌شود

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: پیش بینی کرده‌ایم حدود ۲۳ هزار متر مربع لکه گیری آسفالت در مدارس و بالغ بر ۵۷ هزار متر مربع آسفالت در محورهای آن‌ها را در آغاز سال تحصیلی جدید انجام دهیم.

 به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در خصوص برنامه‌های ویژه شهرداری در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال بالغ بر ۳۰۰ مدرسه به عنوان اولویت اول از سوی اداره کل آموزش و پرورش به شهرداری معرفی شده است و شهرداری در قالب سه حوزه اقدامات و فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: این سه حوزه شامل زیباسازی و رفع نقص، حمل و نقل و ترافیک و خدمات مربوط به آن همچنین مباحث فرهنگی و اقدامات آموزشی است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد ادامه داد: بحث زیباسازی در خارج از مدارس مانند رنگ‌کاری خط عابر پیاده، جداول و سرعت‌گیرها و در داخل مدارس شامل نقاشی دیواری و نصب علائم آموزشی ترافیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ تن رنگ توسط شهرداری در داخل مدارس استفاده شده است، گفت: در چند روز گذشته فعالیت‌های اجرایی در این زمینه آغاز شده است.

یعقوبی افزود: در بخش رفع نقص به ترمیم آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سیستم روشنایی مدارس پرداخته شده است و تا کنون ۳۵۰ مورد نیاز به رفع نقص شناسایی شده است.

کد خبر 389753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.