فردا در مورد مسی تصمیم می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: فردا مشخص می‌شود که مسی مقابل دورتموند بازی می‌کند یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل دورتموند اظهار کرد: در مورد حضور مسی در بازی، فردا تصمیم می‌گیریم. وضعیت او تا چند روز قبل مشخص نبود، اما اکنون او تمرینات آخر را پشت‌سر گذاشته و دیگر درد ندارد و بهبودی بزرگی داشته است.

وی در مورد آنسو فاتی گفت: زیاد با او صحبت نکردم. من دوست ندارم توصیه زیادی کنم. باید کمی به بازیکنان فضا بدهید. کسانی که اطراف او هستند هم باید عادی رفتار کنند. اگر فردا بازی کند به معنای شکستن هیچ رکوردی نیست بلکه برای نیازهای تیم است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به لیگ قهرمانان، افزود: در این رقابت مهم نیست چه کاری قبلا انجام داده‌اید. یک بازی بد باعث حذف شما می‌شود؛ شاید تیم‌هایی که فصل قبل به فینال رسیدند خیلی بیشتر از ما باخته‌اند اما در هر صورت اشتباهات هزینه دارد. ما برای این رقابت مانند هواداران دورتموند هیجان داریم.

والورده تصریح کرد: وقتی شما شکست می‌خورید باید دوباره تلاش کنید. سال گذشته به جز یک بازی، خوب پیش رفتیم؛ نکته مهم در مورد فوتبال این است که شما همیشه یک فرصت دیگر دارید و ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی در مورد پاکو آلکاسر اضافه کرد: او بازیکن خوبی است و این را در اینجا و تیم ملی نشان داده است. دورتموند برای او تیم خوبی است، بازی کردن او برای ما یک خطر است زیرا او بازیکنان ما را می‌شناسد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد وسواس قهرمانی در چمپیونزلیگ، اظهار کرد: وقتی قهرمان این رقابت نشوید همیشه سعی می‌کنیم یک قدم رو به جلو برداریم اما همه تیم‌ها این کار را می‌کنند.

کد خبر 389747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.