تکریم ارباب رجوع در شهرداری‌ها باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد

رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: شهرداران اصل رضایتمندی مردم را محور فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمدابراهیم شوشتری در نشست مشترک با شهرداران استان تهران در شهر صالحیه با اشاره به ضرورت تامین رضایتمندی مردم اظهار کرد: شهرداری‌ها محل مراجعات مردم است از این‌رو تامین رضایتمندی مردم در چارچوب قوانین باید اولویت شهرداران باشد.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، افزود: فشارهای آمریکا و سرمدارانش با محوریت اقتصاد و با هدف ایجاد نارضایتی در کشور دنبال می‌شود از این‌رو وظیفه مسئولان در حوزه‌های مختلف این است که سطح احترام، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را به خوبی رعایت کنند تا لطمه‌ای به نظام وارد نشود.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور تصریح کرد: برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی بی‌سابقه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران باید به صورت جهادی با اهداف پلید و شوم دشمنان مقابله و مسیر پیشرفت و توسعه را هموار کرد.

شوشتری با اشاره به نقش جدی شهرداران در ایجاد ثبات در کشور تاکید کرد: با توجه به ارتباط مستمر مردم با شهرداری‌ها ضروری است در مراجعات متعدد مردم به شهرداری‌ها تکریم ارباب رجوع با جدیت مورد توجه قرار گیرد تا رضایت و تکریم مردم که از اولویت‌های وزیر کشور است تامین شود.

وی ضمن تاکید بر اجرای پروژه‌های ماندگار در شهرها، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های اثرگذار و ماندگار باید توسط شهرداران در شهرها اجرا شود که با افتتاح آن‌ها امید، شادابی و دلگرمی را برای مردم به وجود آورد.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور خاطرنشان کرد: شهرداران باید در حراست از دارایی‌ها و اموال بیت‌المال تمام تلاش خود را به کار گرفته و از ظرفیت‌های خود برای درآمدزایی و درآمد پایدار استفاده کنند و علاوه بر این بر نحوه هزینه‌کردهای مجموعه شهرداری نظارت داشته باشند تا از بودجه شهرداری جهت عمران شهر استفاده شود.

کد خبر 389735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.