آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و هر دو مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز دوشنبه -۲۵ شهریور ماه- ساعت ١٩ در مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، مسیر غرب به شرق خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان پروین، خیابان هشت بهشت غربی در مسیر غرب به شرق، هر دو مسیر خیابان بزرگمهر، میدان امام حسین (ع)، مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید، مسیر غرب به شرق خیابان طالقانی، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، مسیر شمال به جنوب خیابان باغ گلدسته و طول خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت ترافیک سنگین است.

 همچنین در مسیر شمال به جنوب خیابان سیمین، مسیر شرق به غرب خیابان مطهری، مسیر غرب به شرق سه راه هتل پل، بلوار آینه خانه به صورت رفت وبرگشت، مسیر شمال به جنوب خیابان توحید، خیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال و مسیر غرب به شرق بلوار دانشگاه تراکم ترافیکی وجود دارد.

 عصر امروز ساعت ١٩و ٢٥ دقیقه در مسیر شمال به جنوب شهید ردانی‌پور یک دستگاه موتورسیکلت به علت سرعت غیر مجاز دچار سُرخوردگی شد و سپس با یک خودرو پراید تصادف کرد.

ساعت ١٨و ٣٠ دقیقه نیز در بزرگراه شهید خرازی (زیر پل جهاد) به علت رعایت نکردن فاصله طولی، دو خودروی سواری با یکدیگر برخورد کردند که ترافیک حاصل از هر دو حادثه سنگین بود.

کد خبر 389726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.