اسمش بد در رفته/ گلر اصلی و فرعی نداریم

پانصد و هشتاد و یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و چهارمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "اسمش بد در رفته، اذیتش نکنید" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از مهدی کیانی کاپیتان سپاهان بیان شده است. وی در خصوص استنلی مهاجم سپاهان صحبت کرده و اظهار کرد:همه می خواهند کی روش را عصبانی کنند تا اخراج شود در حالیکه این بازیکن جثه بلندی دارد و هرکس به او می خورد پرت می شود و فکر می کنند او دست و پا می زند.

"تمدید  عشق هاجر به سپاهان با قرارداد سفید" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به تمدید قرارداد هاجر دباغی ملی پوش ٢٠ ساله سپاهان که به دلیل علاقه قلبی به این تیم و در حالیکه از سایر تیم ها پیشنهادات خوبی داشت تصمیم گرفت با سپاهان قرارداد خود را سفید امضا کند.

"فولادی ها برایم سنگ تمام گذاشتند" و " دو پنالتی ما در دیدار با سپاهان سوخت" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"رشید و یارانش جون به لب شدند" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار روز گذشته تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی پرداخته که در این دیدار ذوبی ها علی رغم فشار زیاد بر روی دروازه حریف نتوانست گلی به ثمر رسانند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

" در خاطرات سبزمان ماندنی هستی" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به تجلیل از رشید مظاهری دروازه بان سابق ذوب آهن در ابتدای دیدار این تیم برابر تراکتورسازی از سوی مسئولان باشگاه ذوب آهن به پاس سالها تلاش این دروازه بان دارد.
" داور با تراکتوری ها مهربان بود" و اینجا گلر اصلی و فرعی نداریم"عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.