توزیع یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق محروم شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار بسته فرهنگی شامل لوازم‌التحریر در تعدادی از مدارس مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

 به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به فعال شدن ستاد استقبال از مهر شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: تقویت و مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و آماده‌سازی شهر برای سال تحصیلی جدید با جدیت در حال انجام است.

وی عنوان کرد: خط کشی عابر پیاده، اصلاح زمان بندی چراغ‌های راهنمایی، ترمیم و آشکارسازی سرعت‌کاه‌ها، نصب علائم هشداردهنده، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نظافت و شستشوی ورودی و اطراف مدارس، لکه‌گیری و آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جداول، ترمیم ترانشه‌ها، لایروبی و شستشوی جوی و جداول و نصب سطل‌های زباله در مسیرهای منتهی به مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در این ایام در حال اجرا است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار بسته فرهنگی شامل لوازم‌التحریر در تعدادی از مدارس مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

غلامیان افزود: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آموزش مسائل ترافیکی، چاپ و توزیع کتاب با موضوع ترویج فرهنگ شهروندی بین دانش‌آموزان، اجرای نقاشی دیواری و فضاسازی دیوارهای شهر و  نصب بنر ماه مهر از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری به مناسبت سال تحصیلی جدید است.

وی خاطرنشان کرد: گل‌کاری معابر، توزیع بیش از یک‌هزار مداد سبز در مدارس، طراحی و نصب المان مهر در شهر، هنرنمایی عروسک عمو باغبان در مدارس به منظور آموزش و مراقبت از فضای سبز از دیگر اقدامات حوزه فضای سبز شهرداری به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: ساماندهی و نظارت بر سرویس‌های مدارس، تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های شهری، کنترل خطوط تاکسی و اتوبوس، شستشو و بازسازی سایبان‌های خطوط حمل و نقل شهری، حضور اکیپ آموزش آتش‌نشانی در مدارس و  استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مسیرهای منتهی به مدارس انجام می‌شود.

غلامیان دهکردی با بیان اینکه بازگشایی مدارس یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در طول سال است، تصریح کرد: با اقدامات شایسته و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی باید فضای نشاط‌بخشی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

کد خبر 389711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.