نجاتی و قاسمی عصر امروز در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان می‌روند

نجاتی و قاسمی عصر امروز در مرحله نیمه نهایی به میدان می روند، تاب و ساروی از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات سه وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز (دوشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است.
نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر سیداله تاژایف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل هایتم محمود از مصر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیم سئونگ هاک از کره جنوبی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار به مقابل ایوو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله به مصاف کنچیرو فومیتا قهرمان جهان از کشور ژاپن می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر و در کمتر از ۲ دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در مصاف با الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد استپان داوید از چک گذشت وی در دور بعد مقابل سرگئی سیمینوف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مومینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف قاسمی در این مرحله اوسکار پینو هیندس دارنده مدال برنز جهان از کوبا است.رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

همچنین امروز مسابقات شانس مجدد سه وزن دوم برگزار شد که حامد تاب و محمدهادی ساروی نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. تاب در این گروه مقابل میهایل میهوت از رومانی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت وی در دور بعد مقابل کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها راه یافت. ساروی در این دیدار  مقابل جنگ ایلدیم دارنده برنز المپیک و جهان از ترکیه با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

کد خبر 389704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.