صدور کارت خرید کالا برای رانندگان فعال درون‌شهری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از صدور کارت خرید کالا برای رانندگان حوزه حمل و نقل درون شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با بیان اینکه کارت خرید کالا برای رانندگان حمل و نقل درون شهری صادر می‌شود. اظهار کرد: بهبود وضعیت معیشتی و افزایش خدمات و حمایت از رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین اهداف این سازمان است.

وی ادامه داد: در این راستا اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و فروشگاه زنجیره‌ای افق کورش با عقدتفاهم‌نامه‌ای مقدمات صدور کارت خرید کالا برای رانندگان فعال حوزه حمل و نقل عمومی را فراهم کردند.

جمشیدنژاد تصریح کرد: کارت خرید کالا هر ساله با اعتباری معادل ۲۴ میلیون ریال طی سه نوبت (هر چهار ماه یک‌بار) با کارمزد ۱/۴ درصد برای خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش در کارت خرید متقاضیان واریز خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری در مرحله نخست پس از انجام ثبت‌نام مبلغ هشت میلیون ریال در کارت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش شارژ می‌شود و رانندگان می‌توانند پس از دریافت اعتبار نسبت به خرید اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اعتبار تخصیص داده شده طی چهار قسط (ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال) بازپرداخت شده و پس از اتمام آخرین قسط مجددا مبلغ هشت میلیون ریال تا سه مرحله در سال شارژ خواهد شد.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: رانندگان فعال حوزه حمل و نقل درون‌شهری شامل (اتوبوس، تاکسی، مینی‌بوس، وانت، آژانس و خودروهای سنگین درون‌شهری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به آدرس www.irtusan.ir  مراجعه و ضمن تکمیل فرآیند ثبت‌نام درخواست خود را نسبت به صدور کارت اعلام کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به اینکه استفاده از این طرح برای تمامی فعالان حوزه حمل و نقل امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پرونده بانکی جهت دریافت تسهیلات همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و ارائه یک برگ چک یا سفته به عنوان ضمانت الزامی است.

وی اظهار کرد: پرداخت اولین قسط، یک ماه پس از دریافت کارت شروع شده و در صورت پرداخت نشدن اقساط از لیست دریافت تسهیلات بعد حذف خواهند شد و تا زمان تسویه بدهی نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 389700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.