بزرگترین پروژه شهری گرگان آبان‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح افسران به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی شهری گرگان تا پایان آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مرتضی فاضلی عارف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح افسران بزرگترین پروژه عمرانی از نظر سطح اجرای پروژه و ارزش ریالی در تاریخ شهرداری گرگان محسوب می‌شود، اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود عبور و مرور در مسیر ورودی شهر گرگان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در قسمت ورودی شهر و ابتدای جاده کمربندی، حدفاصل میدان بسیج با خیابان دامپزشکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۸۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه اجرا شده و طبق برنامه زمانبندی ۱۲ ماهه در پایان آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با بیان اینکه مجموع اعتبارات درنظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: با احتساب رقم تعدیل بودجه این مقدار به بیش از ۳۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

فاضلی‌عارف اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح هزینه شده که پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن مربوط به ردیف تعدیل بودجه طرح بوده است. 

وی با بیان اینکه طول مسیر اجرای پروژه یک‌هزار و ۷۵۰ متر است، تأکید کرد: با اجرای این پروژه به همراه اصلاح هندسی میدان بسیج و تعریض محور ۶۰ متری افسران، بخش زیادی از مشکلات ترافیکی منطقه رفع می‌شود.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: در این پروژه بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار هستند.

کد خبر 389692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.