واکنش شهردار تهران به خبر حذف نام شهدا از برخی معابر تهران

پیروز حناچی در صفحه توییر خود نوشت: تیم ویژه‌ای در شهرداری تهران عهده‌دار پایش مستر و ساماندهی تابلوهای معابر مزین به نام شهدای گرانقدر شدند تا اشکالات احتمالی به سرعت اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی با انتشار رشته توییتی در صفحه توییتر خود نوشت: شهدا نقطه ثقل باورهای دینی  و ملی و محل اشتراک و اتحاد همه جریانات کشور هستند و برنامه ریزی برای بهره برداری از نام شهدا و عشق مردم نسبت به آنان عملی ناشایست است که متاسفانه امروز در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم.

تیم ویژه‌ای در شهرداری تهران عهده دار پایش مستر و ساماندهی تابلوهای معابر مزین به نام شهدای گرانقدر شدند تا اشکالات احتمالی به سرعت اصلاح شود.

همچنین از شهروندان می خواهم هر گونه ایراد و اشکال را در این زمینه به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها چندی است که اخباری مبنی بر حذف نام شهدا از معابر شهر تهران در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است و نام شهدا در برخی از کوچه‌ها و معابر پایتخت حذف شده است، که در واکنش به این موضوع، شهروندان و کاربران فضای مجازی از مسئولان شهری درخواست کرده‌اند که نسبت به این موضوع ورود جدی پیدا کنند و با خاطیان برخورد کنند.

بعد از واکنش شهروندان تهرانی به درج نشدن عنوان «شهید» در تعدادی از معابر پایتخت، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اعلام کرد: «این شهرداری از ۲۰ مردادماه با پیگیری شهرداران مناطق نسبت به بررسی این موارد اقدام کرد و تمام معابری که نیاز به اصلاح داشتند، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار گرفتند. با وجودی که این موارد بسیار اندک بوده و عموما با تابلوهای پرچمی ‌نصب شده در سال‌های گذشته مرتبط هستند، اما مقرر شد تا هرگونه مغایرتی در پایش‌های دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد؛ از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با مشاهده مغایرت درخصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام، سریعا موضوع را از طریق سامانه ١٣٧ اطلاع‌رسانی نموده تا پس از بررسی در کمترین زمان ممکن اقدام لازم نسبت به اصلاح صورت پذیرد.»

کد خبر 389684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.