یکسان‌سازی تابلوی بانک‌های نیروهای مسلح تا پایان سال

مدیر یکی از شعب بانک سپه استان اصفهان گفت: ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه گام به گام به خوبی در حال پیشرفت است و تا پایان سال نیز تابلوی بانک‌های نیروهای مسلح یکسان‌سازی و نصب می‌شود.

مهدی رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با انجام این پروژه نه تنها اختلالی در سیستم‌های بانکی ایجاد نخواهد شد بلکه با ادغام پنج بانک و موسسه اعتباری در بانک سپه، بانکی قوی و ارائه دهنده خدمات بهتر در عرصه بانکی خواهیم داشت که هیچ‌گونه تغییری در سهام، وام‌ها و سپرده‌های مختلف ایجاد نشده و با همان روند قبلی به کار خود ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این اقدام با اجرای درست و هدفی مشخص انجام می‌شود که از لحاظ کارآفرینی بسیار موثر است به طوری که تعداد شعب بانک سپه پس از ادغام به چهار هزار و ۶۰۰ و تعداد کارکنان از ۱۵ به ۴۲ هزار نفر خواهد رسید که کمک شایانی به اقتصاد و کارآمدی کشور می‌کند.

این کارشناس امور بانکی اضافه کرد: بانک‌ها و موسسات ادغامی شامل قوامین، حکمت ایرانیان، انصار، مهراقتصاد و کوثر است که طبق گفته رییس کل بانک مرکزی برای هر بانک یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان نماینده بانک سپه معرفی شده و این اقدام با اهداف همسو کردن عملکرد آن بانک با ادغام انجام گرفته، شناسایی تدریجی ظرفیت‌ها و استفاده از آن انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این اقدام مجموع شعب بانک سپه (۲۵۰۰ شعبه بانک‌های ادغامی و ۱۶۰۰ شعبه بانک سپه)، یک‌هزار شعبه از بانک ملی بیشتر می‌شود.

رضازاده با بیان اینکه پنج موسسه و بانک ادغام شده در بانک سپه نزدیک به ۲۴ میلیون سپرده‌گذار با ارزش حساب ۲۱۴ هزار میلیارد تومان دارد، افزود: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا هیچ‌گونه تغییری در نحوه پرداخت سود سپرده گذاران صورت نگیرد.     

کد خبر 389674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.