نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین المللی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت شروع سال تحصیلی برگزار می شود تولیدات ایرانی در زمینه لوازم التحریر و کیف و کفش عرضه خواهد شد.

حسین سید معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که به مناسبت شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه در روزهای ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد و تولیدات ایرانی با حمایت اتحادیه لوازم تحریر و کیف و کفش در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی افزود: از جمله برندهای حاضر در این نمایشگاه میتوان به فاکتیس، ژارس مداد، صدف و آریا اشاره کرد. 

مجری برگزاری این نمایشگاه گفت: مشارکت کنندگان نمایشگاه از استان اصفهان هستند و محصولات خود در زمینه نوشت افزار، لوازم التحریر ، کیف و کفش را در مساحتی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

سید معلمی افزود: این نمایشگاه دارای ۵۰ غرفه است و برنامه جانبی ندارد، روسای اتحادیه ها نیز میمانان ویژه این نمایشگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه چند سال متمادی برگزار نشده است، گفت: امسال با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 389671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.