سازمان ورزش بر عملکرد پیمانکاران نظارت کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قراردادهای بین پیمانکاران و مناطق شهرداری باید به رویت سازمان ورزش شهرداری برسد و در جریان چگونگی واگذاری ها و خدمات ارائه شده آن‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود میرلوحی در دیدار با مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، اظهار کرد: ما هرگز به مقوله ورزش، نگاهی انتفاعی نداشته‌ایم ولی چنانچه سازوکارهای موجود و نیز تعرفه‌های کنونی بر اساس آمایش منطقه ای اصلاح نشود، در واقع از خدمات رسانی به اقشار آسیب‌پذیر باز می‌مانیم.

وی افزود: مطابق مصوبه شورا، خدماتی که در هر زمینه‌ای شامل خدمات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... از سوی شهرداری به شهروندان تعلق می گیرد و متناظر آن در مجموعه دولت نیز وجود دارد، باید وضعیتی مشابه و یکسان داشته باشد.

رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با تأمین بخشی از هزینه های جاری، نه تنها می‌توان به حیات و بقای اماکن ورزشی برای خدمت رسانی به شهروندان امیدوار بود، بلکه با اعطای یارانه به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار، زمینه حضور آن‌ها در عرصه ورزشی را نیز فراهم می‌شود.

میرلوحی در این دیدار بر لزوم سیستم نظارت یکپارچه بر اماکن ورزشی تأکید کرد و گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان متولی ورزش همگانی باید بر اماکنی که هنوز در اختیار نگرفته و تحت نظر مناطق اداره می شوند، نیز نظارت مستقیم داشته باشد. براین اساس باید قراردادهای بین پیمانکاران و مناطق شهرداری به رویت این سازمان برسد و در جریان چگونگی واگذاری ها و خدمات ارائه شده قرار بگیرد.

کد خبر 389668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.