۳۷۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در اصفهان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در جشن عاطفه‌های امسال سه هزار و ۷۵۹ پایگاه همکاری دارند که از این تعداد که ۵۸۷ پایگاه در میادین و چهارراه‌های اصلی شهرها، میعادگاه‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و مساجد برپا می‌شود.

محمدرضا متین پور، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال به‌ صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود که مرحله اول این جشن از روز پنجشنبه هفتم شهریورماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن دهم مهر ماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: در جشن عاطفه‌های امسال سه هزار و ۷۵۹ پایگاه همکاری خواهند داشت که ۵۸۷ پایگاه در میادین و چهار راه‌های اصلی شهرها، میعادگاه‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و مساجد برپا شده و سه هزار و ۱۷۲ پایگاه هم در مدارس سراسر استان برپا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها از ابتدای برگزاری این رویداد بزرگ در حال توزیع در میان جامعه هدف است، تصریح کرد: ۱۶ هزار و ۷۹۰ دانش‌آموز و سه هزار و ۷۰۲ دانشجو در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند و از این کمک‌ها بهره‌مند می‌شوند.

متین پور یادآور شد: مردم نیکوکار اصفهان در جشن عاطفه‌های سال ۹۷ بیش از سه میلیارد و ۳۸ میلیون تومان به این دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کردند.

وی کمک به نیازمندان را در هر شرایطی میسر دانست و گفت: روش‌های نوین و الکترونیکی از قبیل کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir برای آن دسته از همشهریانی که امکان مراجعه حضوری برای مشارکت در این جشن را ندارند، فراهم‌شده است.

کد خبر 389664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.