تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان در کرمان

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر گفت: توجه شورای به مشکلات زنان، بهترین فرصت و شرایط برای ارتقای وضعیت زنان کرمانی در جامعه شهری و رفع مسائل و مشکلات آنان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا لری در نخستین نشست کارگروه تخصصی بانوان شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اهداف مورد نظر در تشکیل این کارگروه اظهار کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان شهر، جلب مشارکت بانوان نخبه و فرهیخته، تقویت نهاد خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جلب همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی در خصوص بانوان، ارتقای مهارت های زندگی فردی و اجتماعی بانوان و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی خانوادگی از اهداف اولیه تشکیل این کارگروه در کمیسیون فرهنگی شورا است.

وی افزود: توجه ویژه شورای پنجم و شهردار به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و توجه همه جانبه به ظرفیت و مشکلات زنان، بهترین فرصت و شرایط برای ارتقای وضعیت زنان کرمانی در جامعه شهری و رفع مسائل و مشکلات آنان را فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و بانوان شورای شهر تصریح کرد: شناسایی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند فعالیت و حمایت همه دستگاه‌ها و احیا و اجرای سندهای مطالعاتی موجود است.

وی با اشاره به فعالیت جدی شهرداری در زمینه بانوان خاطرنشان کرد: جلب همکاری نهادهای مختلف، ارتقای کیفیت جایگاه اجتماعی زنان و ایجاد بستر مناسب برای کسب مهارت های شغلی آنان از موارد مورد نیاز جامعه زنان کرمانی است.

کد خبر 389654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.