طلسم پا برجا ماند/ برزیل آرژانتین در ورزشگاه آزادی

تساوی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان در روز مصدومیت قائدی و دیاباته و محرومیت اسماعیلی شایعات و احتمالات زیادی را پیش روی استقلال و سرمربی این تیم قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "هرکس را لازم باشد بیرون می‌گذارم از کسی هم نمی‌ترسم" این عنوان اصلی "گل" است که در کنار عکس سیدجلال حسینی از احتمال کنار گذشتن کاپیتان پرسپولیس از ترکیب این تیم در بازی امروز با صنعت نفت آبادان خبر داد.‌

"برزیل آرژانتین در ورزشگاه آزادی" عنوان "خبرورزشی" در خصوص بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان است، مسابقه‌ای که نقش پررنگی در روحیه سرخ‌ها برای دربی ۹۰ خواهد داشت و باید دید صنعت نفت قربانی سبک بازی جدید پرسپولیس می‌شود یا از تغییرات این تیم استفاده می‌کند و هفت امتیازی خواهد شد.

ناکامی‌های استقلال در دو هفته پایانی و از دست دادن سه امتیاز در دقایق پایانی در بازی روز گذشته این تیم نیز تکرار شد و استقلال با گلی که در ۲۰ دقیقه پایانی دریافت کرد موفق نشد و به قول "خبرورزشی" "طلسم پا برجا ماند" .
"پر تلفات" عنوان "گل" در خصوص مصدومیت دیاباته و قائدی و محرومیت اسماعیلی در بازی دیروز استقلال است و این تیم باید با سه غایب بزرگ به سمت دربی ۹۰ قدم بردارد و باید دید با این وجود این شهرآورد پایان ناکامی‌های استقلال خواهد بود یا آخرین روزهای استرا.
روزنامه‌های ورزشی به شرح زیر است:

کد خبر 389641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.