۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
تهیه طرح جامع شهر فردیس

معاون شهرسازی و معماری شهرداری فردیس گفت: تهیه طرح جامع شهری فردیس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، حمید شهسواری از برگزاری جلسات هم‌اندیشی حوزه معاونت شهرسازی با مهندسان مشاور تهیه‌کننده طرح جامع شهر فردیس خبر داد و اظهار کرد: این جلسات به منظور تهیه طرح جامع شهر فردیس برگزار شده است.

وی افزود: در این جلسات نقطه نظرات کارشناسان حوزه معاونت معماری و شهرسازی درباره نحوه تهیه طرح جامع و دغدغه‌های مدیریت شهری پیرامون مسائل مختلف تاثیرگذار در طرح‌های جامع و موارد مرتبط با توسعه آتی شهر به مهندسان مشاور منتقل شد تا در تهیه طرح مذکور مورد توجه قرار گیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری فردیس با اشاره به نوپایی شهرداری فردیس، عنوان کرد: این شهرداری از طرح جامع مستقل شهری برخوردار نیست و تاکنون از طرح جامع شهری کرج استفاده می‌کرد، اما اداره‌کل راه و شهرسازی در تلاش است تا در اولین فرصت با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به تهیه طرح جامع شهری فردیس اقدام کند.

شهسواری از انعقاد قرارداد با مهندسان مشاور ذی‌صلاح توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در راستای تهیه طرح جامع شهری فردیس خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که این طرح را تا پایان سال جاری تهیه و به مرحله تصویب برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بدون طرح جامع شهری فردیس در طرح های مختلف موضعی و موضوعی و سایر طرح های توسعه شهری و مقایرتهای مقداری با خطا مواجه می شویم، خاطرنشان کرد: با تهیه این طرح، خطاهای انواع طرح های توسعه شهری رفع می شود.

کد خبر 389639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.