تله‌کابین و بولینگ صفه مجهز به قطعات داخلی شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) گفت: در اکثر مجتمع‌های تفریحی این شرکت از جمله شهر رویاها، تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و بولینگ با مشکل تجهیزات و قطعات مواجه بودیم که خوشبختانه با فعالیت تیم فنی متخصص در این شرکت موفق به تولید قطعات داخلی و استفاده از آنها شدیم.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رونمایی از قطعات تولید شده از جمله مموری مکانیکی و پین بولینگ، فلکه اصلی(بول‌ویل) و قفل هنگر ثقلی تله‌کابین تا چند روز آینده در نمایشگاه رونق تولید ملی اصفهان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با رونمایی از این محصولات به طور رسمی اعلام می‌کنیم که فاز تولیدی و صنعتی شرکت فعالیت خود را آغاز و امکان تولید انبوه این تجهیزات میسر خواهد شد و می‌توانیم به عنوان تولیدکننده نیاز کشور را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) تصریح کرد: از میان این تولیدات قفل‌های هنگر تله‌کابین تنها در پنج کشور تولید شده و شرکت توسعه گردشگری سپاهان مفتخر است که اعلام کند ششمین تولیدکننده این قفل‌ها در جهان است.

وی با بیان اینکه کارشناسان تولید قفل‌های هنگر تله‌کابین را یک افتخار در سطح ملی می‌دانند، افزود: امیدواریم ارزش این مهم درک شود و برای تولید انبوه آن از سوی دولت حمایت شویم.

معینی گفت: با توجه به سخت‌گیری‌های اداره کل استاندارد و شرکت‌های مشاور این سازمان می‌توانیم ادعا کنیم از لحاظ کیفی محصولی بالاتر از سطح  نمونه خارجی تولید کرده‌ایم و امیدواریم مالکان دولتی و خصوصی کابل‌راه‌های کشور پس از بازدید از کیفیت این تولیدات و با توجه به هزینه‌های گزاف واردات این قطعات و مشکلات خرید خارجی در این شرایط از حرکت بزرگ متخصصان جوان ما حمایت کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان خاطرنشان کرد: در رابطه با تهیه پین بولینگ این شرکت و تمامی صاحبان سالن‌های بولینگ کشور مشکل واردات داشته و داریم، اما خوشبختانه پروژه تولید پین با نظارت سازمان استاندارد به پایان رسیده است و در حال حاضر وارد پروسه تولید انبوه این کالا شده‌ایم.

معینی افزود: این موفقیت که با توان متخصصان داخلی و ظرفیت‌های فنی-مهندسی پرسنل شرکت رقم خورده است، سبب کاهش هزینه‌های شرکت شده و هدف از ساخت قطعات در این شرکت حمایت از توان متخصصان داخلی، بی‌نیازی به واردات بوده است.

کد خبر 389625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.