راه‌اندازی سرویس ویژه دانش‌آموزی در یک کریدور از ابتدای مهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید یک خط ویژه سرویس دانش‌آموزی در محدوده شمال شهر (منطقه خانه اصفهان و ملک شهر) با توجه به وجود تعداد زیادی از مدارس و مراکز آموزشی راه‌اندازی خواهد شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در خط ویژه سرویس دانش‌آموزان که با همکاری ناحیه پنج آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده، تعداد سه دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده که از کریدور و مسیر مشخص تردد و نسبت به جابه جایی دانش‌آموزان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های مسیر خط ویژه سرویس دانش‌آموزان با همکاری شهرداری مناطق با تابلوهای مجزا جهت اطلاع دانش‌آموزان علامت‌گذاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در تلاش بودیم تا با استفاده از بانک اطلاعاتی محل سکونت دانش آموزان تعداد خطوط دانش آموزی را گسترش دهیم، اما متاسفانه به دلیل ارایه نکردن اطلاعات در این زمینه، این موضوع در ابتدای سال تحصیلی جدید محقق نشد.

وی گفت: والدین دانش آموزان باید به مزایای استفاده از حمل و نقل عمومی که شامل کاهش قابل ملاحظه هزینه حمل ونقل در مقایسه با سایر وسایل نقلیه، کاهش ترافیک و اطمینان از ایمنی تردد و ارتقای روحیه تعامل و مشارکت اجتماعی دانش آموزان است، توجه ویژه داشته باشند کنند،

افتخاری اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک امکان استفاده گسترده‌تر همه سطوح دانش آموزی از سیستم اتوبوسرانی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: صدور کارت منحصر به فرد دانش‌آموزی پروژه دیگری است که امسال در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان قرار گرفته و امیدواریم با اجرای پروژه Avl و Afc، تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان از تخفیف‌های ویژه مشتریان دایمی اتوبوسرانی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: علت تاخیر در اجرای سیستم جدید دریافت کرایه و سیاست‌های مختلف قیمت‌گذاری، اجرا نشدن پروژه مذکور است که امیدواریم با تاکیدات شهردار و تلاش سازمان‌های ذی‌ربط در پایان سال شاهد راه اندازی سامانه جدید باشیم.

وی اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید علاوه بر پروژه‌های بزرگی که با حمایت و تاکیدات شهردار اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، دو پایانه بزرگ پاسداران و صفه به منطور توسعه و افزایش بهره‌وری خطوط و تسهیل ارتباط بین خطوط اتوبوسرانی و قطار شهری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا سرویس‌دهی مطلوب‌تری به شهروندان انجام شود.

کد خبر 389619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.