منصوریان: ذوب آهن را به عنوان نماینده ایران ندیدند/ چشمم را روی سرباز ها بسته بودم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: افتخار میکنم به جوانان تیمم که در این هفته وقت گذاشتند و هرچه گفته بودم برای توقف تراکتور انجام دادند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: کیفیت بازی به شکلی بود که می‌دانستیم تراکتور پر مهره است. از بازیکنانم خیلی راضی هستم. افتخار می‌کنم به جوانان تیمم که در این هفته وقت گذاشتند و هرچه گفته بودم برای توقف تراکتور انجام دادند. قاسم حدادی فر جوانان تیم را به خوبی مدیریت کرد و بازیکنان در ضربه آخر دقت نداشتند.

وی با بیان اینکه ۶۸ درصد صاحب توپ و میدان بودیم، تصریح کرد: امشب به زیبایی فوتبال اضافه کردیم، اما ۳ امتیاز را نگرفتیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با دروازه بانان تیمش، خاطرنشان کرد: هر سه گلر ما خوب هستند، بهزادی را خریدیم تا اگر صادقی روحی به هم ریخت بتوانیم استفاده کنیم. بهزادی رکوردار کلین شیت در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال است. کل تیم در ساختار دفاعی خوب بودند. افسوس من این است که توپ منظمی گل نشد؛ منظمی نمره قبولی گرفت.پیشرفت کوپال ناظمی به چشم‌آمده است.

وی دلیل مصدومیت های تیمش را عملکرد تمرینی دانست و گفت: امروز یک خطای عجیب و غریب روی ارسلان مطهری رخ داد. فکر می کنم آسیبش به گونه ای باشد که دو هفته زمان برای بهبود نیاز داشته باشد.

منصوریان با بیان اینکه به فوتبال فیزیکی و تکنیکی اعتقاد دارد، تصریح کرد: امروز تعداد خطاها زیاد بود و این باعث می‌شود تیم ما آسیب ببیند. ما پولدار نیسیم و سرمایه کم داریم. مصدومیت بازیکنان به ضرر ما تمام‌ می شود و درکل خشونت بازی بالا بود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در این چند سال افتخار تیم اخلاق را دارد، تصریح کرد: سعی کردیم خطاها را مدیریت کنیم. در کل داور شیک و با کلاس کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا وقفه دو هفته ای  لیگ‌ برتر به إوب آهن کمک کرد؟ خاطرنشان کرد: ما روند خودمان را پیش می رویم و از دوبازی سنگین به لیگ آمدیم. ولی نمیتوان جلوی وقفه را گرفت و به فوتبال ملی باید احترام گذاشت. وقفه ها گاهی امتیار از شما می گیرد و گاهی امتیاز می دهد. این هفته برنامه یکساله دقیق تحویل باشگاه می دهیم تا این وقفه ها را مدیریت کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتید الان با الاتحاد بازی می کردید؟ تصریح کرد: دوس داشتیم بعد از النصر با الاتحاد بازی می‌کردیم‌ چون حریف قوی نشده بود، اما این اتفاق نیفتاد و دیر شروع شدن لیگ‌ به ضرر ما شد. ای کاش الان با الاتحاد بازی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن را ندیدند که نماینده آسیایی ایران است، افزود: بر خلاف پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور انگار ذوب آهن گم است و مارا به عنوان نماینده ایران ندیدند.
 ما را ندیدند که نماینده آسیایی ایران هستیم.

منصوریان افزود: پهلوان سه ماه اضافه خدمت کرد، اما از  سپاه تشکر می کنم که پایان خدمت سربازان را دادند. من چشمم را روی این سه سرباز بسته بودم زیرا امروز و فردا می شد و واضح گفته نمی شد که این بازیکنان کی در اختیارمان قرار می‌گیرند. بازگشت خلعتبری که می تواند یک تنه لیگ را عوض کند.

کد خبر 389605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.