دنیزلی: فکرمان در بازی پرسپولیس مانده بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید از هر بازی ۳ امتیاز بگیریم، ولی فکرمان در بازی پرسپولیس مانده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: بعد اردوی تیم‌ملی این اولین بازی بود که انجام دادیم. مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم. باید از هر بازی ۳ امتیاز بگیریم، ولی فکرمان در بازی پرسپولیس مانده بود. ملی پوشان تیم خسته بودند و خوب بازی نکردیم.

وی از توپ های امسال لیگ برتر فوتبال ناراضی بود و تصریح کرد: در هفته های قبل به فدراسیون هم گفتیم که این توپ ها خدمتی به فوتبال ما نمی کنند. توپهایی که پارسال بود بهتر بود. این حرف بهانه جویی تساوی امروز نیست و از روز اول همین صحبت ها را داشتیم. من و سایر مدعیان این صحبت را مطرح کرده بودیم.

دنیزلی خاطرنشان کرد: بازی امروز کیفیت لازم را از سمت ما نداشت و به بازیکنانم گفتم که فراموش نکنیم اگر نمیبری نباید هم ببازی و یک امتیاز می تواند در هفته های بعد مهم باشد. کیفت کلی تیم ها رو مورد بررسی قرار داده ایم و این به کمک ما می آید.

وی با بیان اینکه  تراکتور در اواخر بازی بهتر بود، تصریح کرد: تلاش های پایانی ما کافی نبود و ثمری نداشت. امروز برای بردن کار زیادی انجام ندادیم و حداقل نباختیم. سه هفته بازی کردیم و بدون گل خورده به راه ادامه می‌دهیم؛ تفکر من این است که تساوی سه بر سه بسیار بهتر از تساوی بدون گل است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال مبنی بر این که دلیل کم بودن تعداد گل زده تراکتورسازی چیست؟ گفت: اسم‌ها در فوتبال بازی نمی کنند. در مسجد سلیمان گفته بودم تیم ما از هفته ششم‌ شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. اگر خوشبینانه نگاه کنیم از این سه بازی در خانه پیروز شده ایم و در خارج از خانه بدون گل خورده نباخته ایم.

وی دلیل غیبت در کنفرانس خبری را کار مشکلی دانست و گفت: کنفرانس خبری در شهر تیم رقیب و مسافرتی که داریم کار را مشکل می کند. نمیتوانستیم سفر شبانه انجام دهیم. کنفرانس مشترک در بازی های بین المللی انجام می شود و در هیچ لیگی کنفرانس به این شکل برگزار نمی شود. صحبت‌های قبل بازی را دو روز قبل با روابط عمومی باشگاه انجام می دهیم و در ادامه صحبت ها تکرار می شود.

دنیزلی افزود: هر دو تیم‌کارت زرد اضافی گرفتند که برخی از آنها اشتباه و بعضی درست بود. در کل به قضاوت داوران احترام میذارم و به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که اینقدر کارت نگیرند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی پایتخت چه می‌شود؟ گفت: من با تیم پرسپولیس خیلی کار کردم و در حال حاضر مربی تراکتور هستم.

کد خبر 389603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.