از تشویق آذری تا تهدید بیرانوند

قبل از شروع دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و تراکتور سازی از محمدرشید مظاهری توسط باشگاه ذوب آهن تجلیل شد.

به گزارش خبر ایمنا، تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۹:۴۵ که در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود، به مصاف یکدیگر می روند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* حدود ۱۵۰ نفر از تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند و تیم خود را تشویق می کنند. آن ها همینطور شعارهایی علیه علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس دادند.

* محمدرشید مظاهری پس از ورود به زمین بازی با محمدباقر صادقی و مربی دروازه بان های ذوب آهن خوش و بش کرد.

* ساسان انصاری نیز پس از ورود به زمین بازی با تعدادی از خبرنگاران و عکاسان اصفهانی به صحبت پرداخت.

* هواداران ذوب آهن در حمایت از مدیرعامل سابق این باشگاه، سعید آذری شعارهایی سر دادند.

* بلیت فروشی این بازی الکترونیکی بوده است.

* رسول کربکندی و منصور ابراهیم زاده، از پیشکسوتان و مربیان سابق باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه حضور داشته و از این بازی دیدن کردند.

* طرفداران تراکتورسازی با برافراشتن بادکنک های سفید و قرمزی، شکل جالبی به تشویق خود دادند.

* محمدرضا خلعتبری، بازیکن مصدوم تیم ذوب آهن به همراه مهدی مهدی‌پور، بازیکن سرباز این تیم که به تازگی به تمرینات این تیم اضافه شده و این بازی را از دست داده است، از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.

* پیش از شروع بازی، از محمدرشید مظاهری، دروازه بان سابق ذوب آهن که در حال حاضر در تراکتورسازی بازی می کند توسط رسول کربکندی، منصور ابراهیم زاده و جواد محمدی تقدیر شد.

* اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و محمدرضا خانزاده پیش از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفته و با کادرفنی این تیم خوش و بش کردند.

*مسعود ابراهیم زاده نیز به سمت نیمکت تراکتورسازی تبریز رفت.

* محمدرشد مظاهری به سمت نیمکت ذوب آهن رفته و با تمامی آن ها خوش و بش کرد. او همینطور در عکس تیمی بازیکنان ذوب آهن نیز حاضر شد.

کد خبر 389595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.