مصاف ٢٠ و ٢٠٠ میلیاردی ها/ بازی بلند؟ اصلا

پانصد و هشتادمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیست و سومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " بازی بلند؟ اصلا اینطور نیست؟" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از قلعه نویی و پس از تساوی سپاهان برابر فولاد مطرح شده است. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده سپاهان از توپ های بلند اظهار داشت: اصلا اینگونه نیست که ما فقط درصدد استفاده از توپ های بلند برای رسیدن به گل باشیم اگر آمار بازی را ببینید متوجه می شوید که ما نزدیک به ٥٠٠پاس داشتیم و اگر وینگرها درست ارسال می کردند به گل می رسیدیم.

"باغ تجربه میزبان عاشقان سپاهان"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به پخش مستقیم دیدار سپاهان و فولاد در باغ تجربه و با حضور پرشور هواداران اصفهانی دارد.

"از هفته چهارم دوباره می بریم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

"مصاف ٢٠ و ٢٠٠ میلیاردی ها" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به دیدار امروز بین ذوب آهن که با توجه به مشکلات بودجه ای که داشت یکی از کم هزینه ترین تیم های مدعی این فصل است با تراکتوری که یکی از تیم های گران قیمت لیگ امسال محسوب می شود پرداخته است.

" ذوب آهن تیم همیشه باشخصیت ایران است" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور بیان شده است. وی در خصوص ذوب آهن و دیدار امروز تراکتور برابر این تیم اظهار کرد: ذوب آهن یکی از تیم های مطرح لیگ برتر ایران است و در طول سالهای مربیگری من در ایران، این تیم همیشه جز مدعیان و تیم های باشخصیت لیگ بود.

"یک اتحاد سبز برای غلبه بر تراکتور" و "هواداران امروز یاری مان کنند"عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 389576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.