راز ۱۰ زن صیغه‌ای داماد خوشتیپ/ ۷ درصد زنان ایران بدحجاب هستند

شناور شدن ساعات کار ادارات تا ۱۰ مهرماه، کمک هفت هزار ۴۶۰ یورویی مرکز اسلامی فرانسه به سیل زدگان، جریمه پزشکان مخالف نصب کارتخوان، تلاش برای تبدیل شدن صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک و سه کشته و زخمی بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور اصفهان-یاسوج عناوین بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رویا زن ۲۴ ساله‌ای که تنها یک هفته از ازدواجش می‌گذشت درحالی که عنوان می‌کرد همه بدبختی هایم از یک عشق خیابانی آغاز شد و با ورود به سایت همسریابی اوج گرفت، به رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا گفت: دختر نوجوانی بودم که درگیر یک عشق خیابانی شدم. با آرمان ازدواج کردم، اما وقتی سرم به سنگ خورد که دیگر دیر شده بود چرا که سوء ظن‌های همسرم به کابوس وحشتناکی در زندگی ام تبدیل شده بود حتی اگر در خیابان به سوی مردی نگاه می‌کردم تا چند روز باید آرمان را قانع می‌کردم که من او را نمی‌شناسم این گونه بود که زندگی من تنها یک سال دوام آورد و مجبور شدم از او طلاق بگیرم.  پس از آن تحصیلاتم را ادامه دادم و در شرکت برادرم نیز کار می‌کردم همزمان با اینترنت نیز آشنا شده بودم تا این که حدود یک ماه قبل در یکی از سایت‌های همسریابی وارد شدم و مشخصات و عکس جوانی، توجهم را برای ازدواج به خود جلب کرد.

 وقتی با شماره آن جوان تماس گرفتم او گفت: شغل من بسیار حساس و امنیتی است به طوری که هیچ گاه نمی‌توانی درباره من تحقیق کنی. همسر و تنها فرزندم در یک سانحه رانندگی جان باختند و من به دنبال همسری با سیرت زیبا می‌گردم.

عروس موقتش شدم، اما او دنبال پول من بود

یک هفته بعد تنها با مهریه سفر به عتبات عالیات به عقد موقت او درآمدم و بدین ترتیب حشمت وارد زندگی ام شد سه روز بعد او عابر بانکم را گرفت و گفت: می‌خواهم پول‌هایت را در یک حساب دیگر پس انداز کنم ابتدا مقاومت کردم، اما او با چرب زبانی و چاپلوسی گفت: باید به فکر آینده فرزندان مان هم باشیم یک ساعت بعد پیامک برداشت همه موجودی ام برایم ارسال شد وقتی به خانه بازگشت به او مشکوک شده بودم که در پی یافتن کارت عابر بانک، ۱۰ صیغه نامه دیگر در کیفش پیدا کردم تازه فهمیدم او سرباز فراری است و نه تنها زن و فرزند دارد بلکه زنان مطلقه و پولدار را در سایت‌های همسریابی شناسایی و از آنان اخاذی می‌کند.

شناور شدن ساعت کار ادارات تا ۱۰ مهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک در مهر ماه نسبت به ماه قبل ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته باشد که از استانداران خواستیم دو ساعت، ساعت اداری ادارات را شناور قرار دهند تا در روزهای نخست مهر پیک ترافیک نداشته باشیم.

سردار هادیان‌فر  ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال جاری براساس آمارهای پزشکی قانونی، بالغ بر پنج هزار و ۸۳۳ نفر در جاده‌ها و معابر شهری بر اثر تصادف جان باختند که هزار و ۴۳۶ نفر در شهرها و مابقی در جاده‌های کشور بوده است.

کمک ۷هزارو۴۶۰ یورویی مرکز اسلامی فرانسه به سیل‌زدگان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم، از کمک ۷ هزار و ۴۶۰ یورویی مرکز اسلامی النور شهر لیون فرانسه و مرکز الغدیر پاریس توسط یکی از داوطلبان هلال احمر استان قم برای کمک به سیل زدگان کشور خبر داد.

امیرحسین علیمردانی گفت: فیش واریزی کمک مرکز اسلامی النور شهر لیون فرانسه و مرکز الغدیر پاریس توسط یکی از داوطلبان هلال احمر استان قم برای کمک به سیل زدگان کشور تحویل هلال احمر شد.

یک کشته در واژگونی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان با یک کشته و دو مصدوم خبر داد.

تنها ۲۰ درصد پزشکان نصب کارت خوان را پذیرفتند

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام فعالان بخش درمان اعم از صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در سامانه صندوق فروش گفت: فقط ۲۰ درصد از مشمولان اعلام شده، به این سامانه مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند درحالیکه از اول مهر ملزم به نصب و استفاده از پایانه فروش هستند و در غیر این صورت جریمه می‌شوند.

 مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی، با اشاره به پایان یافتن مهلت ثبت‌نام فعالان بخش درمان اعم از صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در سامانه صندوق فروش گفت: فقط ۲۰ درصد از مشمولان اعلام شده، به این سامانه مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند درحالیکه از اول مهر ملزم به نصب و استفاده از پایانه فروش هستند و در غیر این صورت جریمه می‌شوند.
علی رستم‌پور تاکید کرد: با توجه به اینکه مبارزه با فرار مالیاتی از برنامه‌های کلیدی این سازمان محسوب می‌شود و کلیه ارکان نظام نیز بر جدیت برخورد با مصادیق فرار مالیاتی اجماع دارند؛ لذا از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای برخورد قاطع با مرتکبان فرار مالیاتی استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مراجعه به محل کار صاحبان مشاغل مذکور و عدم نصب و استفاده آنان از پایانه فروش، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۲۶ به سازمان امور مالیاتی کشور اطلاع دهند.

۷ درصد بانوان جامعه بد حجاب هستند

وزیر کشور گفت: در حال حاضر بررسی‌ تمامی دستگاه‌ها حاکی است که کمتر از ۱۰ درصد بانوان جامعه بدحجاب هستند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۶ تا ۷ درصد بانوان جامعه با بدحجابی مواجه هستند و بیش از ۹۰ درصد حجاب دارند. در کل تمامی آمارهای دستگاه‌های مختلف مبتنی بر این بود که کمتر از ۱۰ درصد بانوان جامعه با بدحجابی مواجه هستند. البته در این خصوص یک درصد هم زیاد است و باید در این زمینه کار فرهنگی با جدیت انجام شود و مشارکت مردم را نیز به کار بگیریم و نقش وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات در این خصوص مهم است.

تلاش برای تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک

حجت الاسلام تیمور علی عسگری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث قانون‌گذاری لوایحی همچون طرح پشتیبانی اداری، مالی و مدیریتی و اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک تبدیل شود، در دست اجرا و اقدام داریم گفت: برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌شده‌اند.

کد خبر 389568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.