آماده‌سازی شهر بوشهر جهت استقبال از مهر

سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از آغاز فعالیت "کمیته استقبال از مهر" به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس خبر داد .

به گزارش ایمنا، مهدی عالی‌پور با اشاره به آغاز فعالیت کمیته استقبال از مهر، اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای تدابیر مجموعه مدیریت شهری و با هدف ارتقاء سطح ارائه خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی و مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ساماندهی سرویس مدارس، خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، ایمنی معابر، تامین روشنایی معابر، بهبود فضای سبز، بهسازی و زیباسازی محیط‌های پیرامونی مدارس اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در بخش ساماندهی و نظارت بر سرویس مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ماموریت یافته تا همچون سنوات گذشته و با انعقاد تفاهم‌نامه تعامل لازم را در این خصوص انجام دهد.

سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد:  سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نسبت به اهدای بسته‌های آموزشی، ترمیم و مرمت فضای سبز پیرامون مدارس، هرس درختان و  کاشت نهال و گل و گیاه در باغچه‌های محوطه مراکز آموزشی اقدام می‌کند و سازمان مدیریت پسماند شهرداری نظافت و شستشو و پاکسازی جداول و معابر اطراف مدارس، اهدا بسته‌های آموزشی تفکیک زباله از مبدا و کارتن پلاس، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف مدارس را انجام می‌دهد.

عالی‌پور با بیان اینکه ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس، خط کشی مسیرهای نزدیک مدارس و نصب و تعمیر علائم ترافیکی و بهسازی پیاده‌روها توسط اداره ترافیک معاونت عمرانی و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری فاز نخست دوربین‌های پایش تصویری امکان بهره‌مندی از این خدمت برای شهروندان و سایر دستگاه‌ها فراهم شده است. 

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف برگزار می‌کند، یادآور شد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر برنامه‌ریزی لازم را برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری آئین بازگشایی مدارس و اهدا بسته‌های آموزشی و فرهنگی انجام می‌دهد. 

کد خبر 389563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.