وقتی کسی مشکلات را گردن نمی‌گیرد!

دیدار های خانگی نامی نو در اصفهان با تاخیر زیادی شروع شده که تیم ها اعتقاد دارند این اتفاق در بازی تاثیر گذار است و از کیفیت آن کم می کند و موجب بروز برخی حواشی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از جمعه-۱۸ مرداد ماه-استارت خورد، تیم فوتسال نامی نو در هفته دوم این رقابت ها در سالن ۶ هزار نفری نقش جهان رو در روی تیم سایپا قرار گرفت که این بازی با حواشی زیادی از جمله عدم هماهنگی در رنگ ساق های دوتیم، نبود پزشک در سالن و خرابی اسکوربرد همراه بود و بازی با ۵۶ دقیقه تاخیر آغاز شد که بازیکنان و مربیان از این موضوع شکایت داشتند.

همچنین در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان بازی نامی نو و مس رفسنجان که تیم اصفهانی میزبان بود بازهم به علت نبود پزشک در سالن با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و مشکل اسکوربرد پس از گذشت دو هفته همچنان پا برجا بود و در نیمه دوم بازی حل شد.

طی دوهفته ای که نامی نو در اصفهان میزبان بوده بازی ها با تاخیر شروع شده است که رقبا نسبت به این موضوع انتقاد داشتند و مشخص نیست که این عدم هماهنگی از سمت هیئت فوتبال استان اصفهان است یا خود باشگاه نامی نو عامل این اشتباهات است. 

در همین رابطه و برای مشخص شدن مشکلات به وجود آمده حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درگفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بازی هفته دوم به علت آماده نبود اسکوربرد و یک رنگ بودن ساق های دوتیم تاخیر به وجود آمد و در هفته چهارم هم پزشک یار مورد تایید نماینده فدراسیون نبود که بازی دیر شروع شد، هماهنگی پزشک برای بازی به عهده باشگاه است.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که در این دو هفته پشت سر هم افتاد سهوی بود، در سالن نقش جهان قطعی اینترنت را داشتیم که باعث شد اسکوربرد کار نکند. این قضایا مشکلاتی نیست که بخواهیم به آن دامن بزنیم و یا به دنبال مقصر بگردیم! پیگیر بازی ها هستیم تا میزبانی ها را به خوبی برگزار کنیم.

همچنین فاطمه قاسمی سرپرست تیم فوتسال بانوان نامی نو در رابطه با این اتفاقات در دیدار های خانگی نامی نو، گفت: در بازی با سایپا تاخیر اول به خاطر خراب بودن اسکوربرد بود، در صورتی که شب قبل از بازی مشکلی نداشت. در دیدار اول به دلیل اینکه پزشک مرد بود قبول نکردند و پزشک یار خانم به سالن آوردیم، اما تاخیر اصلی به خاطر جوراب ساق تیم سایپا بود که با تا خیر نیم ساعته آن را عوض کردند. در بازی دوم هم با آمبولانس هماهنگ کرده بودیم که پزشک بیاورد اما تکنسین آورده بود و حدود نیم ساعت طول کشید تا پزشک بیایید.

به گزارش ایمنا، براساس اظهارات دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان و سرپرست تیم فوتسال بانوان نامی نو مشکلاتی که باعث تاخیر در این دوبازی شده کاملا اتفاقی بوده است، اما سوالی که به وجود می آید این است که اتفاقات و مشکلات در بازی اول سهوی بوده است و چرا بازهم در دومین دیدار خانگی نامی نو همان مشکلات به وجود آمده و بازی با تاخیر شروع شده است؟ حال باید منتظر ماند و دید که این عدم هماهنگی و مشکلات در هفته شش لیگ برتر فوتسال بانوان ادامه دار است یا مسئولان هماهنگ کننده بازی فکری به حال این وضعیت و حواشی می‌کنند؟

کد خبر 389561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.