حضور پررنگ پویش‌های مردمی برای نظافت شهر

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: امسال همزمان با ایام محرم پویش‌های مردمی بسیار فعال‌تر از گذشته عمل کرد ند و مردم به صورت داوطلبانه در این پویش‌ها حضور یافته و این خود کمک شایانی به پاکیزه نگه داشتن سطح شهر کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک پیرامون فعالیت های این سازمان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمام ۶۰۰ نیروی خدمات شهری شهرداری اراک در حالت آماده باش بودند و در مناطق ۵ گانه شهر اراک به فعالیت پرداختند.

حمیدرضا قناتی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم پنج تشکل و پویش‌های مردمی با سازمان همکاری ویژه داشته‌اند تا در پاکیزگی شهر یاری رسانند.

وی با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۰۰ کیلو پسماند خشک از سطح شهر جمع آوری شد، تصریح کرد: این میزان پسماند از مناطق پنج گانه شهر و در مجموع با ۲۵ سرویس در این دو روز جمع آوری و تخلیه شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک ادامه داد: امسال پویش‌های مردمی بسیار فعال‌تر از گذشته عمل کرده‌اند و مردم به صورت داوطلبانه در این پویش‌ها حضور یافته و این خود کمک شایانی به پاکیزه نگه داشتن سطح شهر کرده است البته ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که مردم نیز بیش از گذشته نظافت را رعایت کرده‌اند.

وی گفت: درصد کمی از مردم هستند که هنوز نسبت به رعایت نظافت سطح شهر و نریختن زباله در خیابان‌ها حساس نشده اند و بیشتر مردم نظافت شهر را رعایت می‌کنند.

قناتی همچنین از توزیع حدود ۱۲۰ کیلو کیسه زباله بین تشکل‌های مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان کیسه زباله برای جمع آوری پسماندها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بین تشکل‌های مردمی توزیع شد، در حالی که حدود ۱۰۰ کیلو کیسه زباله نیز توسط سازمان در سطل‌های زباله و در نزدیکی ایستگاه‌های صلواتی توزیع شد.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم سعی کنند کمتر از ظروف یکبار مصرف استفاده کنند.

کد خبر 389517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.