کنترل مستمر تردد ناوگان حمل بار در ایام پیک تردد مهرماه

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از کنترل مستمر تردد ناوگان حمل بار در ایام پیک تردد مهرماه خبر داد و گفت: هماهنگی با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های فعال در حوزه جابه جایی نخاله‌های ساختمانی و فرآورده‌های بتنی جهت فعالیت نکردن در ساعات پیک مدارس یکی از وظایف سازمان در ستاد مهر است.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان مدیریت حمل و نقل بار در ستاد مهر شهرداری اصفهان، حضور دو  اکیپ نظارت و بازرسی سازمان در محل‌های اعلام شده از سوی ستاد است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد مهر، نماینده سازمان بار در مرکز کنترل ترافیک حضور خواهد داشت و جهت رصد خودروهای باری و اعلام تخلفات صورت پذیرفته به حوزه بازرسی و کنترل نظارت جهت پیگیری برای رفع گره‌ ترافیکی احتمالی حوزه بار "میز بار" ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از برگزاری ۴۷ دوره آموزشی ناوبران ناوگان حمل بار درون شهری خبر داد و گفت: از تابستان سال ۱۳۹۴ تاکنون ۴۷ دوره آموزش جهت ناوبران ناوگان حمل بار درون شهری با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت رانندگان برگزار شده که در آن شش هزار و ۱۲۷ ناوبر در این دوره‌ها شرکت کرده و در مجموع ۷۹ هزار و ۶۵۱ نفر- ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص افزایش بهره‌وری و ارتقای درآمد شاغلان حمل و نقل عمومی با حضور کارشناسان ارشد سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان آموزش‌هایی ارائه می‌شود، افزود: آموزش‌هایی در خصوص معاینه فنی و نحوه نگهداری خودرو و شناخت آلودگی‌های زیست محیطی خودروها از دیگر سرفصل‌های دوره‌های آموزشی ناوبران ناوگان درون شهری به شمار می‌رود.

طهماسبی تصریح کرد: در این دوره‌ها توسط کارشناسان پلیس راهور در خصوص دلایل تصادفات رانندگی، روش‌های پیشگیری و ارتقای مهارت رانندگی همچنین جداول تخلفات راهنمایی و رانندگی آموزش داده می‌شود.

وی نقشه‌خوانی شهر، شهرشناسی همچنین آشنایی با کارکرد تجهیزات حمل و نقل هوشمند توسط اساتید معاونت حمل و نقل و ترافیک را از دیگر سرفصل‌های دوره‌های آموزشی ناوبران حمل بار عنوان کرد و گفت: آشنایی با اصول ایمنی حمل بار و نحوه بستن بار همچنین کمک‌های اولیه در سوانح رانندگی و امداد و نجات و آشنایی با اصول حفظ بهداشت شغلی توسط کارشناسان امداد و نجات هلال احمر در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: آشنایی با اصول امنیتی و حفاظتی بار و کالا توسط کارشناسان پلیس آگاهی، آموزش قوانین و تشریح مقررات حمل بار، تشریح شیوه نامه سازمان توسط کارشناسان ارشد سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان از دیگر مواردی است که در دوره‌های آموزشی به ناوبران حمل بار و کالای درون شهری آموزش داده می‌شود.

کد خبر 389512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.