توسعه فیبرنوری برای دوربین‌های نظارتی شهر ساری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری از اجرای پروژه کابل‌کشی فیبرنوری برای نصب دوربین کنترل نظارت شهری در سه راه جویبار این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، یاسر قربانی اظهار کرد: بستر امن فیبر نوری برای برقراری ارتباط در پروژه‌های مختلف الکترونیکی مهم‌ترین زیرساخت مورد نیاز است به همین دلیل یکی از اساسی‌ترین پروژه‌های شهری نصب دوربین‌های کنترل نظارت برای پایش تصویری شهر در حوزه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: پروژه کابل‌کشی فیبرنوری برای نصب دوربین کنترل نظارت شهری در سه راه جویبار این شهر اجرا شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با بیان اینکه این طرح یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی و نظم دکل‌ها و همچنین زیبایی منظر شهری و تکمیل پوشش آنتن‌دهی در سطح شهر است، عنوان کرد: برای اجرای این طرح، فضاهایی در شهر پیش‌بینی شده است.

قربانی با عنوان اینکه بدون شک با تجمیع دکل‌ها شاهد ارتباط بهتر در شهر خواهیم بود، افزود: زیرساخت فیبر نوری بین دکل‌ها آماده شده که سرعت ارتباطی را به‌شدت افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دکل‌های ارتباطی زیادی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات مختلف در جای‌جای شهر بنا شده که دید بصری نامناسبی به شهر بخشیده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد رشد قارچ‌گونه این دکل‌ها هستیم که بدون هیچ ضابطه‌ای در سطح شهر در حال نصب هستند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با اشاره به اینکه طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی قرار است برای نخستین‌بار در مازندران و شهر ساری به اجرا درآید، تصریح کرد: با پوششی که این دکل‌ها می‌دهند و تجمیعی که صورت می‌گیرد استانداردهای لازم محیط زیستی و اداره‌کل زیرساخت و ارتباطات رادیویی در این مجموعه رعایت شده است.

قربانی اضافه کرد: سازه دکل‌ها از لحاظ استحکام و زیبایی حائز اهمیت است و زیباسازی شهر از لحاظ کاهش دکل‌های مخابراتی، آلودگی فرکانسی و تمرکز دکل‌های مخابراتی باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 389508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.