آغاز ابر پروژه‌های عمرانی در کلانشهر اهواز

شهردار اهواز گفت: در هفته‌های آینده دو ابر پروژه شامل دو تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه و میدان جمهوری آغاز می‌شود که در مجموع با تخصیص بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط مجموعه خاتم الانبیاء اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، موسی شاعری در آیین کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح ۱۸ متری کیان آباد - مهرشهر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بررسی‌های لازم ترافیکی کلانشهر اهواز در گذشته انجام شده امروز تصمیم گرفته شد تحقق این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح ۱۸ متری کیان آباد- مهرشهر تصریح کرد: این پروژه به شکل زیر گذر به طول ۳۹۰ و عرض ۱۷ متر با اعتباری حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که تاثیرات آن، کاهش ۵۰ درصدی بار ترافیکی منطقه کیان آباد و پل صیاد شیرازی است.

شهردار اهواز گفت: در هفته‌های آینده دو ابر پروژه شامل دو تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه و میدان جمهوری آغاز می‌شود که در مجموع بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط مجموعه خاتم الانبیاء به کارگیری می‌شود.

وی با اشاره به قطار شهری اهواز اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولان، فاز نخست پروژه قطار شهری اهواز هرچه سریع‌تر افتتاح شود.

شاعری از موافقت‌نامه اجرایی چندین پروژه شهری اهواز با استانداری خوزستان خبرداد و افزود: در راستای این توافق نامه ۲۸۰ میلیارد تومان پروژه است که نیمی از این مبلغ از سوی استانداری تامین خواهد شد.

کد خبر 389485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.