طرح جهادی تاکسیرانی مشهد برای مرمت و بازسازی مدارس مناطق محروم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از طرح جهادی این سازمان برای مرمت و بازسازی مدارس مناطق محروم خبر داد و گفت: این طرح در قالب اردوهای جهادی با همکاری پایگاه بسیج شهید همدانی، شورای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کمیل، بسیج اصناف و جمعی از تاکسیرانان مشهدی درحال اجرا است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح جهادی تاکسیرانی مشهد برای مرمت و بازسازی مدارس و آموزشگاه‌های خارج از شهر، مناطق حاشیه‌ای و محروم همچنین روستاهای فاقد امکانات خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در چند روز اخیر، یک آموزشگاه دخترانه در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر مشهد رنگ‌آمیزی، گچ‌کاری و مرمت میزهای آن انجام شده و امیدواریم بتوانیم در سایر مدارس نیز با همکاری سپاه این اقدامات تسری یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: طرح جهادی تاکسیرانی مشهد در دستور کار جمعی از تاکسیرانان به عنوان وظیفه تعریف شده تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان از امکانات خوبی بهره‌مند شوند.

وی از ایجاد دسترسی شهروندان به نرم‌افزار محاسبه نرخ سرویس مدارس خبر داد و تصریح کرد: در این نرم افزار مسافت و نوع خودرو سرویس مدارس درج و نرخ دقیق کرایه سرویس مدرسه برای هر ماه محاسبه و اعلام می‌شود و والدین و اولیای مدارس می‌توانند با مراجعه به سایت taxi.mashhad.ir از این نرم افزار استفاده کنند.

محبی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: براساس مصوبه شورای شهر نرخ سرویس‌دهی مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با توجه به افزایش قیمت خودروها، لوازم یدکی و سایر موارد، حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز مشهدی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در قالب ۵۹ شرکت حمل ونقل دانش آموزی به مدرسه می‌روند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد یادآور شد: سال گذشته بیش از ۶۵ هزار و ۱۷۳ نفر دانش آموز شامل ۳۹ هزار و ۱۱ نفر دختر و  ۲۶ هزار و ۱۶۲ نفر پسر در قالب ۸۸۰ مدرسه از سرویس‌های دانش‌آموزی استفاده کردند.

کد خبر 389482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.