انجام ۳۸۵ بازدید ایمنی از اماکن عمومی ساری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری از ۳۸۵ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف این شهر در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدحمید هاشمی از برگزاری یک هزار و ۱۴۴ نفر ساعت آموزش ایمنی در مرداد ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۹۱۶ نفر ساعت آموزش ایمنی به شهروندان و ۲۲۸ نفر ساعت آموزش تخصصی به کارکنان آتش‌نشانی ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره آموزش نیمه‌پیشرفته برای ۲۸ نفر از آتش‌نشانان داوطلب، تصریح کرد: در مرداد ماه سال جاری سومین دوره پیشرفته آتش‌نشانان داوطلب با حضور ۲۵ نفر از شهروندان آغاز شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری به برگزاری دوره آموزش ایمنی برای ۳۰ نفر از رانندگان تاکسی شهر ساری  و ۱۰ نفر از پرسنل کیمیا گاز ساری اشاره و عنوان کرد: در این مدت ۱۸ نفر از شهروندان سرای تداوم و ۶۰ نفر از پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری نیز آموزش‌های لازم در زمینه ایمنی را فرا گرفتند.

هاشمی از ۳۸۵ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف ساری در مرداد ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت از ۳۲۱ واحد مسکونی ، ۳۰ واحد تجاری و ۳۴ واحد از ادارات ، سازمان‌ها و تکایا بازدید شد.

وی به فعالیت‌های مختلف اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان اشاره و صدور هفت گواهی حریق و حادثه و صدور ۱۰ گزارش بررسی علت وقوع حوادث به درخواست ادارات بیمه، مراجع قضایی و شهروندان حادثه‌دیده را از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی انجام شده برشمرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری به اجرای طرح بازدید ایمنی از تکایا و مساجد در ایام محرم اشاره و اظهار کرد: لازم است متولیان، هیئت امنا و مسئولان مرتبط الزامات ایمنی در مساجد و تکایا را رعایت و اجرا کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه طرح بازدید ایمنی از مدارس همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس این سازمان آمادگی دارد تا با همکاری ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس هم بازدید ایمنی و هم آموزش های نکات ایمنی را در مدارس اجرا کند.

کد خبر 389475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.