استقرار بزرگترین نیروگاه سیار ایران در اصفهان

معاون آبفای کشور با اشاره به برنامه این شرکت برای ساخت بزرگترین نیروگاه سیار ایران، گفت: این نیروگاه ۱۰ مگاواتی به منظور تامین انرژی زیرساخت‌‎های حساس صنعت آب و فاضلاب در شرایط بحرانی و اضطراری مانند سیل و زلزله مراحل نهایی ساخت خود را طی می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از پاون، حمیدرضا کشفی با اشاره به اینکه این مجموعه منحصر به فرد مهرماه امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب تهران رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتورهای ۲.۵ مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه امکان برقدار کردن بارهایی با ولتاژهای ۰.۴, ۶.۶, ۱۱ ,۲۰, ۳۳ کیلوولت را داراست، افزود: ترانس و پست منحصر به‌فرد این پروژه که برای اولین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: این نیروگاه به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.

کد خبر 389461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.